Klik Jangan Tak Klik

Saturday, July 7, 2012

Tahniah Ella Ratu Rock Malaysia ~ Nikah 7/7/2012 ~ Wang Hantaran RM50,000

Since aku peminat Ellakan....harusla update citer "Idola" aku ni
tak kisahla apa org nak kata
pasal Ella...aku tetap minat kat Ella....
especially gaya lentok manja
biarlah org kata Ella ngada2 tp aku tetap suka
itula trademark Ella...
paling aku minat dgn rambut Ella yg panjang hitam lebat tu
pada yg tak tengok lagi siapa bakal hubby Ella
nilah orangnya
seorang jejaka bernama Azhar 30
pilot firefly...
wow beza 16 tahun tu...meletop!!!!
Apa2pun tahniah untuk walaupun dah berumur 46tahun 
masih santek lagi...
aku harap sgt kalau umur aku dah camni
meletop!!kuang...kuang!!

Ella bakal bernikah pada hari ni 
tapi masjis persandingan bakal diadakan 
pada bulan Disember...

Psst: Tak sabo nak tengok Ratu Rock Malaysia pakai baju penganten...mesti meletop letop...luv u Ella...moga bahagia dunia dan akhirat

4 comments:

Kakzakie said...

Ella ni manja kan. tak sangka kakak dia dah 46 tahun, macam 30 tahun je kan. kita doakan dia bahagia..

cha said...

Laa nikah bln 12 ke. Lama nau nak tunggu huhu. Tp suami dia nmpk tua kan tak nmpk mcm muda dr ella. Ella plak nmpk muda

Reena said...

Kenapa muka hubby Ella nampak 46 ni, tapi Ella yang nampak 30. Hehehe... Kita pun suka Ella tak banyak gossip hangat sangat pasal Ella ni.

Neeza.Areef said...

tak tgk lg gambo nikah dia..ramai yg komen ella x ikat rambut..hehe..