Klik Jangan Tak Klik

Thursday, January 12, 2012

1st Buffered Eearnings Untuk 2012 ~ Thanks Nuffnang!!!

Hari ni bz giler...ramai lak yg MC hampeh..
macam hari MC sedunia
                                                             kalau tau aku pun MC bley!!



dalam dok tension masih ada happynya
Alhamdullilah syukur finally
BE kembali semua setelah lama tak dapat...
itulah aku percaya kalau bukan rezeki buat camna pun takkan dapat..
biarlah rezeki tu dtg dgn cara yg baek dan diredhai
Dapatlah seketol iklan 
"sloggi" 
product untuk
"lingerie"
aka pakaian dalam tu
Aku lum kaji selidik apa cer...tapi kalau korang baik hati nak tau lebih lanjut 
bolehla tulun klik kalau nampak iklan ni keluar kat blog aku yer
sekian terima kasih
Kalau baek hati lagi klik iklan2 yang lain gak yer
hehe

Psst: Untuk Nuffnang mekasih banyak2 sbb sudi bagi kat aku yer...nanti bagi lagi yer...kalau boleh banyak2 haha

 



.

16 comments:

Rozuan Ismail said...

untong sgt dpt BE.bila Nuffnang nak kasi ni..Grrr.

Mr.N said...

Tahniah la hehe

adarnadzmie said...

sukanya posh dpt be...hehe..

DaZzlingLilLy said...

bestnya rezeki tahun baru..i pn tgh tunggu bila lah nak dapat BE ni

el said...

congrat...tu slh satu smgt nak berbloging hehehe

ieda said...

tahniah beb
aku nie , lepas cash last month .. x dpt2 layie BE huhuh

Rinna said...

Yeah dpt jugak yer.. alhamdullillah.. :)

fatin amalina husna said...

huhu..nak jgak..bla nuff nk ksi nie..

NURULHANIF said...

bestnya dapat BE..

Mimy Hamid said...

rezeki tahun baru....meh sesama jenguk dan klik

YanaMIB said...

wuu tahniah2..sy xpakai nuff dh skrg so mmg xde dh be be nih..hihi

ibh said...

Rezeki thn baru ya kak. . (^_^)

Hanif said...

tahniah yekkk!!!

ikiqzana said...

wahh.. best nyer. tahniah.

ct rahani said...

Alhamdulillah rezeki tahun baru.. hiks..

Softtouch [Hanim] said...

tahniah sis...sy pun br dapat satu..