Klik Jangan Tak Klik

Monday, December 19, 2011

Wordless Monday ~ Burung Hantu!!!

Ada yg nak di hapdate tp sbbkan kerojer bnyk fokus
kena pada kerojer yer...
nanti bile free aku mai blogwalking yer
 
Balik tengah2 malam terjumpa "Burung Antu" bley....Mr Y siap berenti nak amik
gambo...aku dah tegak bulu roma...beselah aku kan penakut....

kot2 ada yg tak kenal burung antu...nilah dia...tapi takde antu pun
udah namanya bergitu...pernah gak kitaorg tgh lepak malam2
keluar owl kaler putih....lepas nampak tu terus cabut masuk dalam tido...hehe
Cumil gak owl ni walaupun nama agak menakutkan
Psst: Entahlah hari ni rasanya tak mau berkata kata...sbb bnyk kerojer bley!!!

19 comments:

Mimy Hamid said...

takut tgk muka burung hantu...hehehe..tutupppppppp

rATu kEBaYA said...

huhuhu.. tgk burung burung hantu ni pun dah scary tau.. apatah lagi kat depan mata.

Nana Leina said...

comel..sebab mata dia.. xpayah sbt Burung Hantu sebut OWl ja..gerenti xtakut..hahahaha.. mcm nak bela seekor..

lieyalatif said...

ish sis tau, kalo kat kampung, bile burung antu ni berbunyi seram woooo....bunyi die macam menyahut nyahut gituuuu.....meremang gak le bulu roma....

ieda said...

cumel !! .. biar benar beb ..
seramm lagi adalah :)

Delimasari said...

xberani - matanya

CikLilyPutih said...

aku memang takut dgn burung hantu.. tengok mata pun dah seram lah

rasp said...

kalo i pun xde maknanya nak snap2 pics nie...
cabut terus masuk dlm rumah...

Alin Marlini said...

hahahahaha...tetiba ada wordless monday plak...gud idea

cikpia said...

pergh!!! taknah g dapat jumpa OWL ni selain kat zoo......

Rinna said...

Waah mata burung hantu tu yg.. nampak menakutkan..

Softtouch [Hanim] said...

comel tp menakutkan burung nie....

Dee said...

dulu my auntie bela sis..smpilah burung antu tu mati..ok je plak..hehehe..

JMR said...

tang mana yg cumil owl nih??:-p

Bitt (double IS) said...

wowww sangat scary merry

Cik Ina Do Do Cheng said...

bulatnya mata burung hantu.menyeramkan. cik ina tak pernah tengok berdepan lagi.

YanaMIB said...

rsnya 1st time tgk owl secara live ms skola rendah kot..tgk kt kg..skrg nk dgr bunyi owl pn tarakk! iskisk~

ct rahani said...

kalau kt kg selalu gak dengar bunyi burung hantu.. kalau tengah2 malam rasa seram sejuk gak.. huhu..

Eri-chan said...

bagi i owl ni cute. sama macam kucing. hehehehe..kalau kelawar tu baru seram..