Klik Jangan Tak Klik

Monday, October 24, 2011

Tom - Redha


Ni lagi satu lagi kegemaran aku semenja dua menjak ni
tapi lagu ni jarang ada kat radio
power gak lagu siTom ni....
badan kecik suara dasat tu

serak2 basah ala2 Ratu Rock Ella gitu...

sampai la ni takde pengganti Ellakan...

Tom ~ Redha

Kau katakan mencintaiku cinta buta
Kau katakan merinduiku rindu gila
Kau katakan kasih sayang tak berharga
Mengapa baru kini kau luahkan

# Aku redha untukmu yang aku cinta
Demi kebahagiaan kita
Mungkin kan kekhilafanku

Aku redha cinta ini terbiasa
Ujian telah huru-hara
Mencari kelemahanku

Kau katakan mencintaiku cinta buta
Kau katakan merinduiku rindu gila
Kau katakan kasih sayang tak berharga
Mengapa baru kini kau luahkan

* Aku redha andai kau jauhkan diri
Membawa hati dan mimpi
Membiasa hidup sendiri

Aku redha walaupun dada berburai
Jiwa tak bisa menghurai
Betapa cinta padamu

Oh kasih jangan kau persiakan waktu
Maafkan aku tak berjaya
Mencipta bahagia ku janjikan

Psst: Suka gak layan lagu jiwang2 rock ni sekali sekala..apa2 pun aku redha...hehe

6 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

dulu time dia masuk mystarz lg, cik ina suka suara dia.sedap serak serak basah.

SURIA AMANDA said...

along suka lagu ni....sgt best..tp naper dia x popular erk?

lieyalatif said...

suare die mmg best sis...tapi tu laa tak tau mane silapnyer....rangka promosi kot..ramai yg tak kenal die ni lagi kan.....

Rain said...

terlayan..


mmg best!
tq la pomo hehe

yen(toka ziizokukuto) said...

best lagu ni,,,,:) ;) pernah dengar

Softtouch [Hanim] said...

ooo lagu ni...sy pernah dgr..not bad, sedap