Klik Jangan Tak Klik

Saturday, October 22, 2011

Macarons~ kali pertama!!!

Nak citer pasal macarons pulak
yelah 1st time makan hokey!!!
Ini pun ternampak sbb nak beli cup cake
kat
"Cup Cake Chic"

Hari tu dok pandang2 tapi tak beli...la ni aku tengok
rata2 dah jual
masa mula2 keluar tu cam susah jer nak cari

Hari tu terbeli gak...macam2 kaler ada
geram aku tengok
nak makan pun syg
cumil!!!

Cam bese aku beli 2 jer...reganya
RM3.90
pastu ingatkan besar
rupanya alahai cinonet ajer..kecik betul
nak makan sekaligus tak leh
kena makan sikit~sikit
baru blh feelll!!!

muka secuci hari Jumaat...
boring Mr Y takde nak melayan aku

guysss....

Happy Weekend
&
Selamat Berjimba


siapa yang pi event ni jumpa kat sana yer...
tegur2la yer aku ni malu2 tuceng tapi bukan sombong yer!!
jumpa di sana!!!!

Psst: Dah rasa sekali udahler....tak minat sgt...manis pun yer gak


12 comments:

Mek Onie said...

comel tapi manis sgt T_T

DaZzlingLilLy said...

Hehe..kecik je kan macaron ni tp mahal bangat..sama la kita,cukup skali jer merasa..tak kena dgn taste

terpatrisinarabadi said...

saya pon tak suka manis2 .. :)

Cik Ina Do Do Cheng said...

muka perempuan melayu terakhir.keh keh . posh manis pun satu, berkaler-kaler wat cik ina tak minat.nak terai wat je.

el said...

tulah mahal giler mac ni..dah tu cinonet giler..manis kan mac ni...tp kalo order kt org leh je suh kurang manis..:)

Bancik said...

singgah..

Muzik Hati said...

a'ah, kebanyakkan macarons manis. lin pun xberapa minat... kalau ada dihidang makan la sebiji, kata nk beli tu belum lagi lah... hehe...

Mimy Hamid said...

aku ppun sama cukup la sekali rasa macaroon tu....tekak aku tak baper gemar...manis gegiler...

ratusiput said...

aku pn sama tk pernah rase lg.kat jb ni takde nampak lg jual kat memana.kalau ade pun homemade..bkn leh bli sbiji dua...lgpun dorang kate manis jd takutla nk bli bebanyak..

Unknown said...

Macaron! saya suka sesangat macaron ni. hehehe

Softtouch [Hanim] said...

sy pun pernah rasa sekali je macaroons tu...xminat sgt tp mmg comel macaroons tu kan..kecik je...

Delimasari said...

ada rase sekali - xminat - terlalu manissssssssss