Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, June 30, 2010

Heboh tak nampak muka

Apa punya soklan daaaa....
"naper tak nampak muka"
meme ler tak nampak muka
sbb aku nak pose untuk gambo pesen2 baju ajer
(bukan ker korang dah termuntah situ sinun sumer gambo aku
tu sebabler kalu entry pesen aku tak letak muka)

Sori yer fav kaler akukan purple
jadi sumer koleksi baju aku adalah sedondon purple
(walaupun cinonet kaler ini wajib ada)
tak pun pink purple...bukan PINK yer...tak brp sgt dgn kaler jambu ni hehe

Sori lagi sumer pesen yg aku pose kat sini mostly baju keje daaa
baju casual aku beli yg murah2 ajer...bnyk choicekan
yang ni nice tp kain ada keras sikit ajer
suker sbb ada ala2 tali pinggang gitu
tak suker sbb belang2
hehe

tu dia POLKA DOT suker cam zaman dolu2

yang ni smart casual
suker tang lengan
tang tali pinggang tu jenuh aku nak ngikat
ni light purple
kain pun lembut ajer
pakai ngan jeans or khakis pun cun ni

yang ni tang hujung lengan dia nice
dgn ropol2 kat dada

Yang ni simple tapi tetap ropol2 gakla
boleh feeling ala2 majistret gitu

yang ni kain satin yg sgt soft
suker pesen ropol kat dada
sgt kreatif!!!
jahitan pun kemas

yang ni tak lawa kain dia keras...tp dah aku cuba aku tepek jelah
maybe ada org yg suker
not melaaa

Ni pun nice sbb lengan lain dari yg lain
dark purple satin type

Ni lagi la lengannyer lain dari yg lain special sikit
light purple soft jekan kaler dia

Last baru letak muka
JGN MARA YERR!!!!
lepas ni jgn tanya soklan naper tak letak muka yer!!!!
hehe

Psst: Aktiviti waktu lunch kalu tak mo makan yelah window soping kalu terkenan baru beli hehe

27 comments:

TopsyTurvyMum said...

cun-cun semua..aku sukerrr..:)

sebab model cun..jadi pakai apa pun semua nampak cun!

RaFFLeSiA MeRaH said...

cantik2 baju...akak suka yg polka dot tuuu..tapi rasa kalau pakai, dah x muat dah kat badan ni ha...huhuhu...makin tombam badan den ni ha....

a-as said...

morning!!!
sume cantik baju2 tu..sowwy to ask, ni koleksi dari butik mana? boleh terjah jugak :)

A D I A said...

u beli semua ke babe? tgk baju u pick tu dah tau fav colur u apa hehe i suka baju ropol ala majistret tu victorian style.

NeenaAnuar said...

alaaa.. beb.. I tak muntah pun tengok gambar you.. in fact i lak yg tak puas biler tengok gambo sekerat sekerat nie! seyess!! tak tipu nie! so lepas nie kalau posing tunjuk in full yerrrr! hehehehe...

btw... semua baju2 tu cantikk bangatt! especially yg ropol ropol di dadaaa tuu! suke!! brand apa yer dear?

Pepel BoNda AmaNi said...

purple is my colour too...huhuhu yang polka dot tue nice beb....

Softtouch [Hanim] said...

cun2 bajunya..cantik...sy suka pic no 7 tu..cantik..tp mesti sy xmuat..sedih ..

Mimy Hamid said...

semua lawa..ko rembat semua tak..untung betul badan sekeping..baju ropol ropol ni mmg aku suka tapi utk badan aku limited la..susah nk dapat..sian kann

yanamib said...

most of ur dress sy suka..taste kita sama nih sis..sy pn glerr minat yg ada ropol²..baru la ladies like kan..heee~ ^_^

saya_arief said...

jadik model ka..??

SURIA AMANDA said...

semuanya santekkkk...kat mana akak sopping nih?nak cari jugak la yang ropol2....lerrr..leh ke pakai badan dah kembang...

Unknown said...

TTM~ Tak leh lawan lagi ke CUN an hang hehe....lum pakai BOOT jer lagi hehe

RafflesiaMerah ~ Sis mana ada I tengok kat blog u...sweet ajer...menten slim...lum terai lum tahu hehe

a-as ~ beb ni campur2 mostly EXECUTIVE & Isetan

Adia~ yess kalu I berkenan I akan beli ajer...I cuma tak beli yg belang & kain keras tu ajer....

NeenaAnuar~ Dear ni dlm fitting room tak koser ler nak letak gambar muka comot daaa....imagine waktu lunch gigih nak pi soping hehe...samalah kita suker naaa ropol...

Purplelicious~kitakan geng purple harusler penuh satu wardrobe sumer kaler purple hehe..aku pun dok kenan POLKA DOT tu hehe

Hanim~pandailer hang sis tengok ko pun okey apa bukannyer TEMB sgt....cubala cuma fitting kene jaga2 sbb S leh jadi M...M jadi L....semua ni kul size omputeh pakai nombor tu yg confuse hehe

MimyHamid~beb baju hang lagi lawa2 share la beli kat ner....aku lak kenan baju hang

Y@n@M!b~ Samalah kita...gadis beropol2 ...gadis ka??? hehe

Sayaarief~ cita2 yg tak kesampaian...so enterprem dlm blog ajer la hehe

Dee said...

posh..next time kalo bole ar..suka2 aku je suruh ko..letak ar kt mana leh beli baju tu..hehehe..senang nk gi terjah..

qellissa said...

semua baju tu cun n cantek...suker sgt patet ropol2 ni nampak klass..pasni leh lah jd model utk opis wear..hihihi

☆ lieya latif ☆ said...

sume baju yg sis pakai mmg lieya suke....kene ngan taste lieya...beropol kat leher....bertali kat pinggang....mmg cun...tapi tu ar, pinggang ku tak kerengga mcm sis.....tak berepe konpiden nak pakai heheheh....

Unknown said...

SuriaAmanda~ buleh ajer..mostly I beli kat isetan or metro jaya..brand I suker cultivation, The executive & comunique...betul ke tak ejaan ni hehe

Dee~Saja jer tak mo letak nak suruh hang mai balik check kat komen penat tau aku menjawab soklan cepu emas baru ada trill hehe

Qelissa~ yolah tu...berangan dalam blog ajer...thanks dear...I purchase pun dek sbbkan ropol tu kan cam classic gitu

Lieyalatif~tifulah hang...hang nyer pinggang lagi kerengger dari I taw...janji ada sesuatu...tak suker plainla boring hehe

Unknown said...

SuriaAmanda~ buleh ajer..mostly I beli kat isetan or metro jaya..brand I suker cultivation, The executive & comunique...betul ke tak ejaan ni hehe

Dee~Saja jer tak mo letak nak suruh hang mai balik check kat komen penat tau aku menjawab soklan cepu emas baru ada trill hehe

Qelissa~ yolah tu...berangan dalam blog ajer...thanks dear...I purchase pun dek sbbkan ropol tu kan cam classic gitu

Lieyalatif~tifulah hang...hang nyer pinggang lagi kerengger dari I taw...janji ada sesuatu...tak suker plainla boring hehe

Unknown said...

org nya pn cantik..kena semua baju..tp baju gmbr ke2 mia suke sgt

mamaorg said...

kak posh, kat mana ko try sume baju2 tu..berkenan la aku selai dua dlm tu...size apa yg ko try tu?? aku in between s-m...tengah2..s tidak, m pun tidak.

mamaorg said...

kak posh, kat mana ko try sume baju2 tu..berkenan la aku selai dua dlm tu...size apa yg ko try tu?? aku in between s-m...tengah2..s tidak, m pun tidak.

cik helena said...

nak yang polka dot tu!nak nak nak!hahaaa

cikmin said...

syelim giler body...kagum..kagum..

Azmiezas said...

Uisyyhh..canteknya body Posh..jelesnya akak..slimnyer!!..n semua baju tu cantek2 belaka..

NenetPenne (NP) said...

arloo
i pun suka baju ropol2 mcm tu..
kalau kat isetan pun byk..especially brand communique tu...tak pun cultivation atau cresendo.. tapi MNG pun not bad eh...

ieda said...

sumer haku suker .. kalau haku pakai nieh .. JPJ x lepas .. heheh tapi kalau pakai ngan inner leh jerk ..

cantik2 sumer .. adakalanya teringin tapi kena cari saiz besoor sikit ..
beb .. haku tgk mu makin slim .. bagus2 .. janji sihat beb :))

Unknown said...

MiaIna~Terimakasihla malu I...hehe
I yg kedua tu kureng sbb belang...tpi kalu I kurus melidi konpom I amik hehe

Kikin~ baju ni mostly brand executive, MJ & Isetan...samalah dgn I...kekadang S pun lepas tp not office wearla..I ingat u mesti lepas la size2 ni hehe

CikHelena~ kelas taste ko sis classic gitu hehe

Cikmin~mana ada ilusi jer tu hehehe

Azmiezas~ baju tu mmg cantek sis...saya bese2 ajer...selim mananyer...lum betul2 selim lagi hehe

NenekPenne~Pandainyer samakan taste kita...MNG pun not bad the design hehe

ieda~ Mr Y pun kekadang jeling2 gak...aku yg free hair ni pun kene inner gak....alhamdullilah umur makin up ler kene ler jaga sikit2 hehe

NUNU EERA said...

sis.. sema bju 2 mcm susah nk iron je.. sbb ade ropol2 2.. take time klu i yg kne iron..hehe..