Klik Jangan Tak Klik

Sunday, November 21, 2010

Nyamannya rasa coklat

Saja nak tukar selera...macam2 la aku ni
nak mencuba
yelah asik milo2 boring daaaa

sekali sekala mau la cuba yang lainkan

Cadbury pulak
kalau coklatnyer sedap mesti airnya
pun sedapkan
mesti kena terai ni
harga pun lebih kurang milo
jer..milo pun dah mahal la ni
RM12.90 kalau tak silap

aku sukakan balang ni kiut
boleh recycle

Kalau air coklat ni aku suka minum waktu petang or malam
kalau nak diet minum ni pun dah kenyang
nak2 peminat chocolate kan

Psst: aku nak pi makeover ni kalau rajin...tp appointment dah buat...kalu ON aku update naaa


16 comments:

Khumaera Ismail said...

bestnye..da lame ta minum.. =)

xerces blue said...

sgt sedaaaaapppp...!! adoyaaaiii....may fave=)
come n join me >_<

Eri-chan said...

delicious. yummy. i pernah minum air coklat cadbury ni

LiAnA said...

ku sgt22 suka air coklat ni.. la ni dh lama tak beli.. kene cari balik ni.. wangikan..

y@n@ M!B said...

sy pn suka minum coklat..klu for breakfast mmg mengenyangkan..xyah mkn mende len dah..hihi~ =)

Lady of Leisure said...

wah cadbury mesti sedap kan.

ieda said...

ermm nampak cam best beb .. haa leh try nieh ..

beb miss uuu .. hahahh lama wehhh den cutii :)

☆ lieya latif ☆ said...

uih sis, hot chocolate ni mmg sedap....lagi2 yang cadbury punye...mmg sedap ar sis....lieya ni kalo kat umah ade stok ni, kejap jek licin sis..kejap2 pi dapur bancur air hahaahahaha

melle. said...

saya kalau consume coklat boleh migraine, haha

Softtouch [Hanim] said...

mmg sedap sis air ni...suka buat panas2...nyaman jer...

Rinna said...

Nampak cam sedap..tak penah plak cuba lagik.. :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

baru lepas pekena hot choclate..sedapkan..heheheh tapi bukan brand nie la..

rasp said...

hot choc mmg layan nak nak tengah sejuk2....

Gayahspears said...

cam sedap nk try la..hihi

Miza Yusof said...

menarik! nampak sedap dan nak cuba jugak lah :)

el said...

dulu el ada beli
coklatnya terlampau coklat sgt..x best
hehehehe cm minum air coklat yg keping2 tu jek :)