Klik Jangan Tak Klik

Thursday, July 1, 2010

Nutrageous for NUTS crazy

Aku kan tak lalu makan rindukan cik Abe Mr Y
jadi tak tau nak makan apa
so jenjalan kat COLD STORAGE
jumperler ceklat ni
aku mmg tak berapa sgt dgn ceklat
so bila sesekali nak ceklat aku mesti mau yg pelik2 sikit

Sebelum makan harus check it out the calories....
sah2 ler hi calories & menggemukkan
tapi kalu tak makan yg lain kira balancelakan
(ayat poyo nak sedapkan ati huhu)
& pi la tawaf satu shopping complex ni so that can burn back the calorie
kunun2laaa...tp aku mmg camtu kalu aku makan bnyk aku mesti mau buat sesuatu aktiviti
jgnler dah makan baek punyer pastu pi bantai tido
huhu

Tengok tu dah nampakkan kesedapannya
ceklat ni ada bnyk kacang...saper giler kacang mesti suker ni
yang tak tahan caramel tu yummy

tapi aku tak berani nak habiskan...setiap kali aku nak makan mende berlemak
ni mesti pikiaq baper kali
aku geget sampai separuh
separuh lagi bawak balik laaa sok2 pulak ler
jadi aku tak ler habiskan...pandai tak aku
hahaha

Langkah kanan lagi...boss aku kemaruk beli
sekerim MCDONALD bnyk2...aku ingat mesti dia ni giler kumpul
GELAS world cup tu...
aku kata tak nak...dia paksa aku amik gak...last2 simpan peti ais
so nila dinner aku malam kang....
hehe

Psst:Yang tgh DIET ni konpom maki aku lepas ni...lariks!!!!!!

11 comments:

Seri said...

meleleh air luar

myda said...

sedapnyer ceklat itu..
ckit..??

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nasib baik aku xdiet..hahahaha baru lepas makan mc'd gak nie...pas tue pekena chocotop mc'd..sedappppppppnya....

TopsyTurvyMum said...

bagus betul la hang ni...
kalau haku..dah sedapp mmg payah nak berenti hehehehe

y@n@ M!B said...

mak aihhh dasat tuu sis diet..hehe..len kali x abes bg sy je sis..ish sedap tu..haha~ =p

qellissa said...

p/s: mmg i tgh diet ni..da siap sedia nak maki u..nak dgr tak i maki??hihihi

sedap x ceklat tak?manis sgt x? =)
aiskrim tu mmg menguji keimanan org yg berdiet mcm i!!huhuhu

ieda said...

hahahahhaha diet hang utk ari nieh ke lauuut .. heheh

x per2 sesekali basah kan tekak ngan high calories , its okkk maaaa

haku punn beb , kalau dah tekak membuak2 nak makan .. hentam jerk .. tapi lepas tuh sure lah kena cari xtvt utk bakar balik .. ( kalau rajin lahh muhahaha )

NeenaAnuar said...

sedap ker cekelat tu beb? i selalu makan snickers jerk! yg tu belum penah cuba lagi!

I baru kelmarin makan ice cream sunday cekelat! pastu ade dpt Gelas World Cup gak! hehehee...

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

fuhh sedapnya...

Delimasari said...

SIS pun kena diet ni..... control

lina said...

Ya Allah...posh...chocolate kegemaran ku...adeh...mana beli....