Klik Jangan Tak Klik

Thursday, July 15, 2010

1st batch jalan dulu daaaaa

Ini courier untuk 1st batch yg dah tertunggak lama dulu
yang lain tu mintak bawak2 bersabar yer
hadiahnyer dah ada....cuma ada sedikit penambahan disitu
so korang jgn ingat aku lupa lak "hadiah"
korang

Untuk yg bakal menerima samaada sok atau lusa
harap2 sukala yer hadiah yg tak seberapa
ikhlas dari aku sbg tanda "frenship" kita dialam blogging ni yer

org kemut...thank you card DIY
cam bese trademark aku Mr POPOSHla
tak leh letak muka aku...I kan femalu katanyer
Mr Poposh kan tak malu punyer

siapalah penerima "purple card" ni yer
sori yer takde print kaler
opis aku kedekut
takmo kasik budget kaler print

Ini contoh saja yer...setiap org akan dpt bende yg lain2
kalu semua sedondon tak bessla

Selamat sudah diposto tengahari tadi...
Amin mintak2 sampailaaa

Kalu tak suker dgn hadiah tu jgn mare yer...
sbb aku pilih berdasarkan aku suker hadiah tu
& based on korangnyer character thru blog
(pandai2 jer aku telek korang yer...)

Untuk sisrasp
yang kaler kuning tu bukan sisnyer yer...
itu utk saphire yg cumil
(lupa mau letak note)

2nd batch tunggu SUPRISEEEEEE!!!
suspen sikit...

Psst: Yang lain tu bawak2 bertendang....oppps bertenang yer....biar lambat asal bess....bess ker???

9 comments:

rasp said...

lahaiiiii...tak kisah le utk sapphire pun i am surprised beb!
mmg tak sangka...
takde ribut, takde taufan...
tetiba masuk list....
ahhhhhhhh i m touched....
smoga murah rezki u sis
tq tq tq...

NeenaAnuar said...

wahhh... biler lah my turn yek! hehehe.... nak jugakkkkkkkkkk... :D

saya_arief said...

saye 1st or 2nd..??
haha

☆ lieya latif ☆ said...

wah bagus sis....moga murah laa hendaknya rezeki sis lepas nie......yg bakal dpt adiah tu sure tak sabar dah tu ....

Eri-chan said...

wah u mmg baik hati...
wah tak sabar tgu hadiah nie..hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

xsabar nak menanti nie...abang posto...ada kiriman untuk saya dak??? :P

Mimy Hamid said...

aku sabar menanti...erkk aku batch mana ekk...huhuhu...ko nya hadiah aku leh lupa...adehh next week Insya Allah aku pos..jgn mare

ieda said...

waaa banyaknyer pos nieh .. tahniah2 pada yg menang .. best lah muu beb .. hargai teman2 .. good .. i loike :))

ALoNa Cintamaniszlite said...

Terima kasih....
akak gembira kerana menjadi antara yg terpilih..
semoga posh selesa ngan persahabatan ni, hehe.