Klik Jangan Tak Klik

Thursday, July 15, 2010

Hilang dah kempunan

Kan aku la ni dah terpisah tempat keje ngan Mr Y
sorang kat Selangor sorang kat Key Ell
so nak dating waktu lunch hour mmg takde ler

Nila penangan blog
dok tingin nak makan naaaa
nasi lemak tangling
yang katanyer sedap sgt
tengok kat blog
Dee

Aku suruhla Mr Y tapaukan ...sbb ari tu kitaorg p alahai dah nak tutup ler pulek
bagus sampai sana kul 8.30pm
kirim salam jelah ikan bilis pun habis

Sebab aku mmg tak brp minat naa dgn nasi lemak ni
takut oooo kalori adalah sesangat tinggi
mau jadi kejong berat badan makan ni
tapi dek sbb tingin naaa mesti mau carik yg terbaek
punyer

So this is our dinner malam tadi
lepas jer solat maghrib terus ngap!!!

Fresh orange....

Tu dia aku tak suker lain mau ayam goreng
gak...ayam atau ikan dalam kuah mmg aku tak suker
sambal dia mmg sedap laaa
& nasi dia pun mmg terasa lemaknyer
(elokla tu ternak lemak bnyk sikit)

tak cukup ker ayam goreng tu mau telur mata kerbau lak pulak
cantek naaa ler telur yg aku goreng tu...takper janji buleh makan
aku goreng seketoi jer...takmo ler kang lagi bertambah2 kalori...
takut...takut...tapi makan gak huhu

sudu garfu semua dah melayang
dgn aku2 sekali..pakai tangan lagi sedap
buleh jilat...jilat
jilat jari daaaaa...ikut sunah nabi
hehe

Tobat lepas ni aku tahan nafsu mau makan nasi lemak
dah dpt sekali jadi ler hehe

Psst: Tapi bnyk2 nasi lemak aku makan yg ni mmg sedap daa...ada lagi ka mau rekomen hehe

15 comments:

Dee said...

nasi lemak tanglin tu mmg cepat habis..org beratur ramai..penuh je..nak2 org gomen ngan abg2 polisi..hehehe..sedap eh..sabtu 31/7 ni dee pegi sana lagi..kali ni ngan kwn2 sekolah..sebelah tu kan sekolah dee dulu..tu yg nk berposing sakan sambil mkn2 nasi lemak tanglin..hehehe..

Shu Shinju said...

sedapnye... mau terliur shu kat penang ni..huhuhu......

A D I A said...

i plak tak berapa minat nasi lemak tanglin sbb sambal dia cair sgt. tapi tgk pic tu macam teringin je hehe

☆ lieya latif ☆ said...

mmg pemes nasi lemak tanglin ni kan sis....lieya penah mkn....mmg sodap!!! heheeheh

alah sis ape nak risau mkn nasi lemak ari2 pun....body still meletop slim melim .....don worry ar .....heheheeheh

mr poposh tak kaco ke tuh!~

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ha'ah la beb..aku pun teringin nasi lemak tangling tue...sedapnyer....maw cari gak nanti nie..

y@n@ M!B said...

ala sis mkn sekali sekala xpe kut..sis pn mmg jenis jg pemakanan kn..hehe~

minat aym grg mcm ipin..huhu =p

Mimy Hamid said...

aku nya style jangan nampak nasi lemka...habessssssssssssss terus aku lupa diri...sumpah sgt sedap..tak kira la sapa buat pun

Softtouch [Hanim] said...

pernah masuk sok kabar nasi elmak nie..tp xtau celah mana pula nasi lemak tang ling nie...

zulkbo said...

Salam bertandang lagi..
moga anda selalu sihat
dan ceria...

mida said...

nmpak menyelerekan jer....

atty's said...

terliur kty ngk nasi lemak ni posh ..

NeenaAnuar said...

waa.. memang nampak mabelesss lahh.. leh try lah lepas nie!

Eri-chan said...

tanglin kat poliklinik taglin tu kaa? celah mana ek..i selalu wat medicak check-up kat poliklinik tanglin..
mcm nak p beli jek..bila pulak eh? jom mimy joms...haha

Lady of Leisure said...

pergh tengok cara bungkus nasi lemak ni pun dah tau dah sure sedap nih.. makan ngan tangan memang terbaik..
:D

ieda said...

wawawaw cedapnyer ... nasi lemak tangling !! hushhh memang x pernah dgr nieh ..

telan air liur jappp hehhe