Klik Jangan Tak Klik

Monday, June 28, 2010

Feeling kat Indon

Malam minggu kasi layan kat
sini lak
"SARI RATU"
Mr Y kan org minang celup
tu yg sesekali layan gakler makan kat sini
lepas giankan

Saper mau makan kat sini amik no tepon
hehe

Inilah menu dia banyak betul

Amik ko mmg rambang mata
banyaknyer lauk
itu ayam kampung mesti mau cuba tau sedap cicah dgn sambal dia
terangkat nak2 yg suker
pedas

Cam bese gambo cik puan ni wajib ada
jadilah dapat seketol
sbb Mr Y heboh tak tahan dah lapo

Cozykan tempat dia...kalu bawak family pun bess gak

Ni beverage yg kami order
aku gedik p order
air yg pofular tu...apa alpokat ker avokado amende tah
amik ko rasa nak keluar balik
pelik org dok kata sedap tapi tekak aku tak leh timela
last2 aku amik Mr Y
limau ais baru lege...air tu dia pun tak mo minum jadi terbiar jerla
lepas ni aku tobat takmo oderla huhu

hidangan pun dah sampai
semua pun sedap2 belaka
cuma tak tahan tahap kepedasan dia
paling aku suke sambal ijo dia tu
sedapnyer
last2 tak habeh tapau ler jawabnyer

Ni address yer kalu mau p

Silala menjamu selera yer


Psst: Ni cawangan kat Kota Damansara yer

13 comments:

A D I A said...

i penah makan kat branch KD ni, i pun tak suka air alpokat tu. cam heavy je. I suka teh botol hehe.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

huhuhu memang beb..air alpokat tue sangat xleh di terima dek tekak aku jugak...huhuh xsedap sangat kan..hehehe aku hari tue minum dekat ayam penyet...last2 en shukri yang kena habiskan..aku order air lain..gila xsedap...

ratusiput said...

jb takdok ek..aku ske kalau pedas2 ni...mmg feberet..pastu kang buang air beso pedih montot..ehehe..

NUNU EERA said...

ala.. xbrp nak mkn la ayam kg ni.. sbb tulang die keras..hehe..

y@n@ M!B said...

harus pergi nih sy pn ada keturunan minang gak...mskan minang mmg sedapppp!!

tiba² lapa taw...-_-

Softtouch [Hanim] said...

xpernah try mkn nasi padang...nmpak sedap n pedas..pedas tu yg syiok tu...
samalah sy pun xsuka jus alpokat tu..rase dia mcm eiii xtau nk ckp ape...

rasp said...

u sama lah dgn i,
i pun air tu tak leh diterima dek tekak lah sis...
lain org lain citarasanya kan....

qellissa said...

x penah mkn kat cni maklom lah i kan keturunan JP..(jawa peranakan bukan jaksa pendamai tau)..so, jarang mkn makanan minang...=) harus ku cuba lepas ni..

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

lama x singgah sini..as usual lah...wajib ada entry psl makan kan..baru tau dunia makan ni luas sebenarnya..:)

Mimy Hamid said...

aku ada nampak restoran ni kat bukit bintang...tapi nak gi area situ ko pepahamla..hazab jem

ieda said...

boleh tahan makanan kat sini .. banyak choice .. hermm pueh hati beb ..

black_mel said...

alpokat???buah aper lak tu....tempat mmg grand...nice...

NeenaAnuar said...

memang besttt makan kat sini kan dear!! I paling suke bab sambal dia tu! memang terangakat abiss! hehehe...