Klik Jangan Tak Klik

Thursday, June 18, 2009

Lesson for today

Hari ni punyer citer...udah ler takleh nak layan blog sbb orang HQ datang...pastu pagi2 dah ajak meeting..entah apa2 yg dibebelkan...mulut aku ni ringan jer nak menjawab...tp tahan...1/2 hari gone camtu...padahal dah planning nak update blog...huhu...jab lagi lak ada customer lak nak mai...before dia dtg baik aku update citer terkini but idak ler sensasi sgt pun...sajer mau bikin kepoh....tapi citer ni ada moralnyer tersendiri dan aku konpomlah korang mesti kekadang terkena gak....jgn tifu yek...hahaha...tapi sedarnye kejap ajer...biler time excited nak sopping dah lupa daratan...

Citernyer jadi waktu lunch....hepi ni biler member ajak nak p tempat soping baru Tropicana...korang pernah p ke....the place BORINGGGG bagi aku lerr....tapi ada GSC....leh tngk wayang dari dok beratur kat MIDVALLEY kan..yelah cam bese name pun tumpang org...hader aku kesah nak amik tau dia parking kat floor mana...nombor baper semua...."dahler numpang parking pun tak mo ingat...nilah bad habit aku kecuali kalu aku yg drive..baru ler aku gigih nak amik gambo bagai..takut tak jumpa tempat parking"..mana tau cek ingat hang dok ingat

So dgn hepi p survey baju mau pakai this weekend.....mcmlah ada function.....citer baju mau update lainnyer entry k..so lepas dah habis soping bagai...kami pun dgn hepinyer mau balik...lunch hour dah habis daa....cari2 keta tak jumpa....dia mati2 dok kata B2...akulak dok ingat B1...tapi diam jelah..mana leh lawan keta nyer owner...pastu pandai2 ikut different direction lak...yelah tempat baru ...nampak cam senang ajer...ha amik ko...mgigil kapla lutut dgn hi heel dok legar2 kat tempat parking tu..keta tak jumpa....nasib baik jumpa satu mat bangla ni...dia tanya ktorg cam2 soklan..." u come from where la...TTDI or LDP" and pastu suruh kami ingat naik dari mana.....konpomla biler panik otak mestilah beku jab...agaknyer dia tngk kami udah pucat lesi...dia pun panggeylah abg buggy...fuhhh lega biler nampak abg buggy....senang jer dia just mintak parking ticket....terus dia tau kami enter dari mana....B1 laaaa cik.....member aku leh jawab...eh yer ker???saba jerlah...last abg buggy ajak kami nak keta ni....nak tak nak naik gakler...semua org tngk apa kena lah pompuan dua org ni naik keta ni...siap ada yg tahan tu...sabo jerler...

Gambar tak terang sudah malu weeii...abg buggy ni pun bawaknyer lah laju..best gak naik ni..siap tanya bro tu...parking FOC kan???...so kalu korang nak tempat tak ramai org & free parking mai ler TROPICANA....sini ada carrefour gak.....so moral of the story ingatlah kat mana anda parking kalu tak naik ler keta cumil ni......hahaha...masuk opis buat muka bodo ajer...2 jam lebey tu...sori boss...

Anyway thanks abg BUGGY....masa nak dropkan ktorg siap senyum simpul...perlilah tu...hehe

No comments: