Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, April 25, 2012

Latest Starbucks Promo ~ All Frappuccino Blended Beverages @ Half Price


Enjoy Half-Price for Frappuccino blended beverages
during the Happy Hour at Starbucks
from 5pm to 7pm
on Wednesday 

(With Starbucks Card)

and Friday (for everyone)
@ all  Starbucks Outlets Malaysia

Psst: Missnyer dah lama tak pekena Starbucks so peminat Starbucks apa lagi

 

 

 

 

 

 

10 comments:

cha said...

blog sis mmg byk info psl latest promo huhu suka suka :D

mamaNoriz said...

frappucino ni mmg best!

dkat 2 tahun tak ke starbucks... huwaaa

syanasaid said...

yup aku d berangan nk pegi jumaat ni
mcm sedap jek air dia yg ade cookies tu

mama tisya said...

pernah skali je minum air starbuck..sbb lg suka coffeebean

Rinna said...

Tak pernah makan atau minum kat sini.. huwaaaa..

Eri-chan said...

harus terjah starbucks kat dlm ampg point. hehehe..

Softtouch [Hanim] said...

wa....sedap ni.....tp weekdays mcm ssh je nk kuar p cari

NUNU EERA said...

nk jgk.. tggu esok ler.. ;)

Reena said...

Dulu member pernah keje starbuck, hari-hari balik keje mesti lepak starbuck sebab selalu dapat minum free. Hehehe... sejak dah ada anak-anak ni, jarang bebeno singgah kat sini :)

IxoR@ said...

memang sedap.... lalu kat tekak macam tak cukup je....

hihihi....