Klik Jangan Tak Klik

Thursday, February 23, 2012

Harga Garrett Popcorn Yang Sedap Sangat Tu!!!

Iklan jab yer....citer GH akan disambung
besela drama pun ada iklankan!!!
Aku tau ramai dah cuba Garretkan!!!
Aku pun besela pengaruh blogger adalah sgt2 kuat
harusla gedix nak mencubakan
Ni pun sebab terserempak "Garrett" ni masa jenjalan kat 
One Utama
betul2 bersebelahan dgn 
tempat jual candy
"Candylicious"
mmg santeklaa mcm syurga candy...very the colorful
Aku pilih flavor "Caramel"
harga RM16 hengget jer takde tax...

Garret Price list

Buttery / Plain
Small : RM 9
Medium : RM 13
Large : RM 19
1 Gallon : 79
2 Gallon : 129
Cheese Corn
Small : RM 16
Medium : RM 21
Large : RM 26
1 Gallon : 89
2 Gallon : 149

Caramel Crisp
Small : RM 16
Medium : RM 21
Large : RM 26
1 Gallon : RM89
2 Gallon : RM149

Caramel Crisp with nuts ( Macadamia,Almonds or Cashew )
Small : RM 19
Medium : RM 36
Large : RM 46
1 Gallon : RM129
2 Gallon : RM229

The Chicago Mix 
Small : RM 16
Medium : RM 21
Large : RM 26
1 Gallon : RM89
2 Gallon : RM149

 "AMARAN KERAS LEPAS MAKAN PI LA GOSOK GIGI MANISSSS
TAPI SEDAP!!!"

Jenuh aku nak ngabehkan...makan sikit2 takut gumuk
dan takut kencing maneh!!!
makanan camni kan kalorinyer tinggi
yang penting rasanya heaven!!!
leh beli simpan kat umah sambil tengok TV...makan sikit2

Lepas ni aku nak cuba yg ada kacang tu...sedap beb!!!

Psst: Sini tak dibenarkan amik gambo..siap ada signage tak leh amik gambo...tu yg aku curik2 jer...nyampah...takut apa pun aku tak fahamlaa!!

13 comments:

el said...

ish tgk popcorn tu mcm sedap...
cam terasa kemanisan nye hehehe
mahal n sedap baru lah layan hehehe

.: iEyLa :. said...

kat KLCC pon kedai ni sbelah kedai candylicious .. :)
geram tgk candy dlm tu..

cha said...

Mahal kan. Tp sedap takpe puas hati

lieyalatif said...

tu le sis...ramai dok ckp sedap kan...popcorn terbaeeeekk le gitu....lieya dah rase ...mmg sedap pun...tapi bak kate sis le, lepas mkn sile gosok gigi n minum air masak byk2 heeheheh

Dee said...

tak sabar nak gi terjah KLCC beli Garrets ni..

CikLilyPutih said...

alah aku amik je gambo, nasib baik orgnya tak nampak...

Bitt (double IS) said...

ada member makan sehari sebijik...akkakakakkaka adesss

rasp said...

i lum try...
memula tu cam tingin..
tapi bila u ckp manis...
alamak rasa cam hilang keinginan :D

SURIA AMANDA said...

mmg best giler kan....

.: mama lynn :. said...

cam menarik je tp klu manis sgt tak ley layan unless coklat ... heehe

ct rahani said...

sedapnya.. harga pun leh tahan gak tuh..

mrs adam said...

eh ye ke tak leh amik gambo,saya pakai snap je sbb tak nmpk pun ada signboard tak bg amik gambo.haha

Neeza.Areef said...

yes.npk sedaplahh