Klik Jangan Tak Klik

Friday, October 14, 2011

Siapa nak cantik...jomla joint!!!!!

Sukakan kecantikan??
siapa tak suka...semua sukakan...

Bolehlah joint event by Avene ni...

Berbaloi sbb for registration
RM20 hengget ajer
tapi dpt macam2

** 3 course lunch **
** goodies bag worth 63**
** RM20 voucher Avene products**


Aku rasa lebih dah ni.....

Tempat terhad yer so kena cpt2 register...siapa pi kalau jumpa
aku kat sana...kenal2 laaa yer...
tak pun kasi tau ler kalau pi...ada geng....
Ini aku sertakan location map
aku pun tak tau mana tempat ni...nanti nak ricky dgn Mr Y...

Kalau berminat register kat sini yer

Psst: I ni femalu sikit bukan sombong yer...korang kena tegur..tp kalau dah kenal mesti suka...kuang...kuang ..statement...


9 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina pun pemalu, lambat panas, kalau dah tegur , lebih ramah dari biasa. rajinnya posh menjoin ye.

Cik Tqah said...

wow..cam beshh

CikLilyPutih said...

posh,
pi gak ke.. jumpa sane nanti tau...
chowsss


p/s : kite pung pemalu gak lah

mamaNoriz said...

untungnya sapa dpt gi!

teringin sgt tapi jauhhhh...huwaaa

makdara TERdiva said...

selamat mencantikkan diri :)

Mimy Hamid said...

berbaloi beb murah...selamat happy cantik cantik...

Eri-chan said...

murah dan sgt berbaloi tp risau kena paksa beli benda2 lain pulak..hihi

Anonymous said...

salam...
komen ni x pyh publish yer. juz nk bgtau sis salah eja JOIN. xda T ya sis... :)

btw, i LOVE ur blog. my top 3 blog dlm bookmark ni. tp rasa2nya 1st time komen nih. hehe...

keep it up sis!

Bit Zamri said...

suka memang suka!!...hehe tapi duit la xsuka saya...haha...tengah pokai dan menganggur..haha