Klik Jangan Tak Klik

Monday, September 5, 2011

Dah bosan makan Rendang...makan Pizza Hut pulak!!!!!!!!!!!


Promosi terbaek...
tapi bukan free pizza

hari ni saja tau
kot2 nak beralih selera
senang...print jer kupon ni leh ler dapat
"chicken wing" ni dgn harga
RM singgit jer seketol

berbaloikan...aku mmg dah tak lalu ayam2 ni dah...
kalau nak makan sup2 ajer

INGAT HARI NI SAJA TAWWWWWWWWWW!!!!!
5/9/2011


Psst: Itu jer nak citer....tekak ni dah tak lalu nak makan rendang...badan pun dah rasa lesu....

11 comments:

mama tisya said...

sedapnye..bole wt menu berbuka ni..yum2

mama tisya said...

nk print dr mn tu?web pizza ke?

azira said...

siyez??ala...
tapi skrg dah petang..dh malas nak keluar..
melepas makan chicken wing sedap ni

YanaMIB said...

alemak x dan lak nk terjah pizza hr ni..huhu nice info kak =)

Softtouch [Hanim] said...

ala...dah lmbat tau lah sis...sy dah balik umah...malas plak nk kuar..

rasp said...

alaaaa terlambat tengok aaa...
tapi dah pekena pizza dah hari jumaat lepas hehehehehe...

CIK JATT said...

alamak, terlepas sudah..

Mia-Ina said...

posh dok cite psl pizza..tetiba rs nk p pizza lak.ehehe

ieda said...

alooor terlepas sudahhh ! :)

Mimy Hamid said...

tak sempat dah pun

el said...

spjg raya x online lgsg
melepas hahahaha