Klik Jangan Tak Klik

Thursday, April 28, 2011

Rezeki jangan ditolak

Hari tu Mr Y nak belanja makan sbb
dapat imbuhan dari "show"
dan masa tu jugakla mmg dah
kenyang ...tp bak kata orang
rezeki jgn di tolak
so paw tetap paw
walaupun dah kenyang
(buruk melantak betulla...huhu)

So nak makan berat2 malam ni rasa cam risau gak
so pilihla Ice Blended Cappucino
dua2 order sama
minumla sampai kembong

Ini pun dah hi kalori nasib baik tak order meal
kalau tak..tak muat perut..

Tapi nafsu makan tu tetap membuak2 nak gak gedik
ngoder kek tp
pikir balik buat rugi jer kang
nak order meal sampai RM40++
just for the
buy one cake free one cake..
kalau mmg kelaparan mmg sesuailaaa
so cancel!!!

Order jerla kek nugget ni....no recommendlaa...manis sgt
dah ler aku sorang jer makan
Mr Y tak suka manis...
melekat betul kemanisan gulanya

Luahan perasaan kalau nak berSMS
berhati2la dgn penggunaan
tanda "!!!"
takut disalah erti...
dah macam arahan pulak
(Biarlah aku sorang jer mengerti...hari ni mmg feeling2 moody...tp tengok makanan jadi cam cool....walaupunnnn)

Kot yang ngantar SMS tu terbaca
harap2 "dia" faham
bersyukur atau tidak
biarlah Allah saja yang menentukan
tetapi "berterima kasih" itu juga penting
dalam kehidupan..
Sabo jelaaa bising2 pun tak menang gak
Redha jelaaa

Psst: Apapun tetap thank to Mr Y sbb belanja...bukan mmg selalu kena belanja ker hehe

11 comments:

ratusiput said...

minum air tu pun rase dh kenyang kan.full perut.nape ngan tanda !!??

maira said...

ada apa dengan !!!?? haha..
posh, wa salute u beb, memang tahan dengan godaan makan2 nie :)

zures said...

sedap oooo...nak sikit...

zures said...

sedap oooo...nak sikit...

ieda said...

wah ais blended cappu tuu blodedd dahhh huhuhu

uikkk kek nuggetsss .. menarik tuu :) alamak beb manis ke .. huuh cancelll !

SyaNa said...

aku td da melantak kek + eskem
tgk gambar kek ko ni bernapsu lagi plak aku
hahaha mmg dasar sgt la kan

Rinna said...

Sedapnyaa..tgk Ice Blended..tuh.. lebih2 lagi kalau kena belanja kan.. :)

mama tisya said...

slurpppppp..yum2

suri solehah said...

salam..semua dalam gamba tu membuat saya menitik air liur...harus saya mencarinya jugak..tapi dimana?

qellissa said...

sedap air tu!betul i pon x suka kalau org sms mcm tu..nampak cam x sopan..

AngahSayang2314 said...

aduhh makan lagiiiii terliurrrrr