Klik Jangan Tak Klik

Monday, March 21, 2011

Pemandangan waktu malam di Danga Bay

Kembali semula....mesti ramai yang Monday bluesss nikan...
selain ada Funfair...

Dangga Bay juga terkenal dengan kapal persiaran...

Memang cantek pemandangan waktu malam di sini....terang benderang dgn lampu bagai...
nampak jer dekat tu...sebenarnya jauh...siap ada jeti lagi
tapi aku tak ler pi jalan2 sampai kat situ...sebab dah lewat malam
& penat sgt...mungkin kalau waktu petang besskan

So inilah aktiviti terakhir sebelum balik ke hotel...kalau nak bergambar mmg cantek...
Tapi Dangga Bay mmg tempat yang menarik utk dilawati....macam2 aktiviti ada
takler boring kalu pi JB ni...

Psst: Lepas Dangga Bay ni tak habis lagi...ada lagi tempat lepak yang menarik kat JB ni...

19 comments:

YanaMIB said...

best eh jln² amek angin mlm..huhu~ =)

sisdee said...

wah..cantik lak danga bay ni dlm gambo hahahaha..dah btahun tak ke danga bay...lalu jek..

dari org jb yg jarang kuar umah hahahaha

ratusiput said...

tp danga bay skang sik upgrate je.letih.tp kat jb mmg stu je tempat ramai org.cume sejak2 sik upgrade ni dh kurang org.ntah apa lg dia nk buat agaknya..

rasp said...

1st time i dating2 dgn blogger kat dangga bay lah sis...
terkenang saat tu...

NM02 said...

layan live band kat DB syok kan...

ieda said...

cantik permandangan waktu mlm nie .. menarik sungguh :)

Rizali Masri said...

Fuyyoo.. Danga Bay bukan "Dangga" tau,hehe. mmg best.. selalu lepak sane smbil dgr musician perform lagu kt tepi laut..

SyahadaSubri said...

lame sgt tak ke johor...

kakchik@ella said...

tak penah pegi la posh. ujung tahun ni nak gi lah .. since posh dah promot cun-cun nih. hihi ..

diana said...

tapi dulu petang2 ramai wrga asing..
dah lama tak pi ..
sekarang tak tau la ada ramai lagi ke tak..

diana said...

tapi dulu petang2 ramai wrga asing..
dah lama tak pi ..
sekarang tak tau la ada ramai lagi ke tak..

mummysyafie said...

patut la my hubby selalu ajak gi Danga Bay..ada keistimewaan kat sini rupa nya. aritu tak puas jalan ke JB..lalu je kat Danga Bay ni, tak singgah pun

Softtouch [Hanim] said...

wa...cntiknya danga bay sis...ada kapal2 lagi..mcm kat obersea..mesti berangin kat jetty tu..

leen hussain said...

Hai posh laling...lamanya tak jengah sini... uik..bila sampai jb... oh ya , it is supposed to be Danga Bay, with 1 G yang..heee
nanti sudi2 datang jb lagi ekk...

noradzlina.kamdani said...

slh eja tu..DANGA BAY...bunyi NGA tu mcm nganga mulut...
nama melayu teluk danga he he he jgn marah yek

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

JB insya-allah satu hari nanti akan ku sampai sana jugak tuk holiday.....

el said...

kat dangga bay tu kedai ekin kn..kalo x silap le..x g usha tgk hehehe

AngahSayang2314 said...

x pernah sampai sini lagi

Rinna said...

Bestnyaa jln2 kat Danga Bay.. cantik tempat tuh.. :)