Klik Jangan Tak Klik

Friday, October 1, 2010

Beli tapi tak pakai

Dek teruja tngk warna2 ni macam bess aku pun gatal tangan order online
aku kalau online ni mmg takde jodoh bnyk rugi dari untung
that's y aku suker beli yang bukan online
pastu dgn harga murah pulak tu
Seketol RM10 hengget ajer
pastu kira cam ada brand la jugak

Mana cukup satu mau sampai 3 tupun control kalu tengok kemeriahan kaler
kunun2 ala2 MAC gitu
mau aku order sampai sepuluh ketul

Nila warna2 nyer yang sememangnyer jadi fav aku
pink purple ...kaler lain mmg aku tak berkenan
walaupun zaman anak dara ku dulu
warna paling meriah ialah warna coklat & merah
la ni kalau aku tengok kaler pekat sikit aku tak berani nak pakai
rasa cam muncung tu menonjol sgt
tapi kalau nak pakai lipstik kaler pekat2 ni boleh dgn syarat mekap kena lite2 sikit
barulah menyerlah

Mekap paling penting bagi aku ialah blusher
sbb aku suke nampak pipi ku merah2 padam gitu
ala2 korean look gitu
hehe

back to lipstic ni punyer cerita
aku terai dua tiga kali terus aku tak pakai
lagi dua biji tu langsung tak terusik
tak sesuai dgn aku sebab dia jenis berkilat
aku biasa pakai matte
aku prefer kalau nak kilat pun aku akan letak lip gloss

Happy Weekend you all!!!!

Psst: So nampak gayanya aku akan buat charity ler jawab sapa mau angkat tangan hehe

18 comments:

Unknown said...

saya hangkat tangan..... my fav kalerrrrr... huhuhuhu...

Anonymous said...

baru je dpt wedges smlm beli dari butik online..memang cantik dikaki, dekat dihati..haha! meh arr join PSG :)

-anidaothman- said...

sapa nak HANGKAT tangan kan??? saya nakkkkkk....hehehehhhehehe....
beKilat laa seksis POSH nampak cam zeLeha haMId gitusss..kikikiki
HAPPY WEKEND to u sama....gIlas sabtu sok penuh ngan OPEN HOUSE, OPEN SHOP, open sgala Open ....jenuh peort..makLommlaa las wekend SYAWAl kan....

rasp said...

dengan keyboard skali i angkat hehehehe...
gurau je sis....
i pun cam u sis...
kkdg beli coz cam best je...
bila try tgk2 tak kena...
alahai...sedekah je lahhhh...

attyfir said...

kita mau ..hehehehe..posh .tak make up pun cun.je.

nurmisnan said...

salam posh
rasa2 kalau nak buat charity
cuba buat contest... tapi yg senang2 ler

lagi bestkan.. =)

Unknown said...

saye mau...!!
ahahha..memang muka tak malu!!
suke yang tengah2 tu..

el said...

kalo ada extra maskara bg kt el eh hahahaha (muka x malu)

yanamib said...

hehe sy pn mcm sis jugak la..xleh sgt shopping on9 ni..tp depends pd brg gak...ada yg oke, ada yg rugi..kena rajen survey =)

Mimy Hamid said...

ko ni len kali tak pakai bagi aku je ..heeh

qellissa said...

uish kaler pink pepel? hehehe i jarang sgt pakai lipstik ni..brand NYX ni pon i ada gak beli on9 tp eyelashes je..=)

Azmiezas said...

akak kadang2 pun sama, kadang2 masa nak beli ketaq bukan main, tapi bila dah balik, malas nak pakai..last2 derma jer buat amal jariah..wakaka

Anis Azalea said...

byk ek tak habis pakai...i kulit sensitip ni...tak angkat tgn..tapi nak nyebok gak komen heheheh

Diarihatiku1976 said...

ahhhaa.. ni mesti kes ikut nafsu ni... ahahakss

Lady of Leisure said...

huwaaa.. kalau seswai ngan kulit aku nak je aku angkat tangan...

NUNU EERA said...

sygnye xpki.. try bgi kat org2 yg pki ni..;)

Unknown said...

kte lak..klu dh pakai jenama yg 1 tue..ttp x mau ubah..takut kang beli x terpakai posh

mummysyafie said...

nor suka pakai make up..pantang keluar rumah tanpa eyeliner, tapi paling tak suka pakai lipstik. pakai pun bila nak gi interbiu or special occasion. kalau kerja mmg tak berlipstik..