Klik Jangan Tak Klik

Sunday, August 22, 2010

Rasta ni tak bess pun

Ramai kengkawan dok heboh kata RASTA ni sedap
sgt..so aku pun cubalakan

kami merempit ajer sebab tak brp tau nak cari jalan
motor kan senang nak cilok2
aku dah lama nak terai sebab ramai rekomen bess makan kat sini

Inilah tempatnye oklaa kalau nak lepak2
tapi nak ngodernyer seksa betul
part ni dah buat aku hangen...
sabo2 bulan puasa ni hilang pahala kalau marah2

bukan main meriah menu
kunun2 semua nyer nampak macam sedap
ko duduk ajer ada sorang waitress akan datang dgn muka masam yer
aku bab ni yang pantang tok nenek
itu sebab hilang mood nak bergambo

Dekat sini kalau boleh order air masak lagi bagus
Mr Y order air asam boi
mmgler asam boi tu masam tapi bukanla masam bebenor
ni masam sampai tak boleh minum

Aku nak komplen Mr Y dok kata sabo2
Air yang aku order lak nescafe panas
yelah time sahurkan nak ler mata segar sikit
last2 tak boleh minum punyer ler manis
kalu aku minum gak tak pasal2 kencing manis

story bab makan pulak yer
Mr Y malas nak pikir panjang sebab system order bukan main susah
makanla nasi lemak
bolehlaaa

Yang aku lak order kunun speciality depa
nasi goreng apatah
hampeh aku balik goreng sendiri lagi sedap
timun tu pun atas ehsan
Mr Y yang letak kasik gambo tu cantek

Harap ni jelah la sedap
aiskerim waffle
baik makan A&W punyer
ciput camni pun RM4++
kalau tak silap akula

Yang tak bessnyer ada food yang kene bayar directly
ada pulak yang kene pi beratur kat kaunter
entah apa2
confirm ni last la aku jejak
apa punyer restoran daaa yang kata sedap sgt tu
patutla tak ramai org huhu



Psst: Yeehaa hari ni aku cuti masak..aku mau buka kat luar

17 comments:

saya_arief said...

nasik lemak tu nampak sodap.
asal xletak gambar motor sekali..
:D

Unknown said...

dkt menu punya lawa2 tu yang...
kalo aku pn servis lmbt dan masam muka tuh..
memang hangin la kan...

uish, buka luar sja ko ah

Ain Zulaikha said...

hik hik, the moral is, dont jugde a book by its cover..

LiAnA said...

nasi goreng tu tgk pun mcm tak sedap hihihi.. pastu waffle ais krim tu mmg besar camtu ke? biasanya dia bg yg bulat tu kan..

Anis Azalea said...

ok update tamoo pergi eheheh

mummysyafie said...

kalau part layanan kurang n muka masam tu pun i tak suka. sumtimes kalau dah over..i tego taw. kalau takmo kerja..toksah kerja.

kiter taw la dier penat kan..tak pernah lak minta layanan macam orang raja2..tp atlis muka tu jangan la masam macam tak suka orang datang.

Ermayum said...

nasi lemak tu nampak sedap sebab tgh lapo ni but nasi goreng tu memang menyedihkan heheh

Lady of Leisure said...

tu la nasi goreng nampak suram skit kan tapi nasi lemak tu nampak sodap lak hehe

Juju said...

aku pun, pantang betul kalau waitress atau cashier fast food ke tak reti nak senyum..ko ye pun ko letih ke apa, tu kan keje, senyum la sket..gile nyampah hokeh!

tgk ns goreng ko pun dah sedih posh

Mimy Hamid said...

aku selalu gak dgr org sebut rasta...kengkonon la nama famous kannnnnnn....tak jadikk la pegi.nasi goreng macam tak hidup jeee

Anonymous said...

aku setuju..tempat ni mcm bagus & high klas tapi servis x bagus..dah la mahal..heh! aku pon pegi sekali tu jer..

ieda said...

hermm tulah beb .. kdg2 tuu indah khabar dari ruper .. tapi kalau x cunba kita tak tahukan ..s edap mcm mana

tapi pelik makanan yg mcm mana yg mereka cakap kat situ sedapp ..

ratusiput said...

tu la pelik dorang ni meniaga kan...camne ntah..ble plak kekal lama tu...

Softtouch [Hanim] said...

xbest yer..dari aritu kecek asben suh bwk p sini tp dia xmo..bila sis buat review ni xnklah sy pegi..

NUNU EERA said...

mgkinkah air asam boy 2 semasam muke waiter tdi?? ptut kedai ni 2kar nma la..

Dee said...

sis..i kalo gi rasta tu mkn laksa je sis..laksa dia mmg sedap..tu confirm..

black_mel said...

xpenah smpai pun rasta nih...