Klik Jangan Tak Klik

Saturday, August 21, 2010

Biskut keju

Aku dulu2 mmg suker makan keropok cheezel
sampai buleh buat cincin tapi la ni tak leh nak makan
sgt tit bits ni...so semua tu tinggal kenangan jelah
Lagipun bukan leh makan sangat kan ada colouring
siap tangan berkaler
kalau makan keropok cheezel

ko bayangkan pewarna ni kalau masuk dlm badan
jenuh nak bilas dgn air

kalu dah pantang tengok iklan camnilaaa
tak dpt nak makan keropok cheezel
so nak beralih kepada yang lebih sihat
tryler biskut dia pulak

Kalau tak silap aku ada 2 jenis
satu yang biasa satu lagi yang flavour ni
aku nampak yang ni ajer so aku tryla yang ni

Rasanyer mmg tak lari langsung macam keropok tu
tapi mmg sedap gak ler untuk penggemar cheese
tapi cam bese cheese ni mmg tak leh nak makan bnyk2kan
muakkan

Inilah rupa biskutnyer


Psst: Oklaaa nak keluar pi cari bahan untuk masak berbuka...walaupun berbuka kat luar tapi kene masak hehe

13 comments:

Hariz said...

awal2 dah cari berbuka?
hehehe

New Entry Prof-Hariz
Dalam kain Batik Ada Rm15.2 Juta

Softtouch [Hanim] said...

xpernah pun tgk biskut tu..nak crlah..mesti rasa lemak2 gitu..
masak tapi buka kat luar?mcm mana tu yer?xsabar nk tggu update nya..:)

fndrocka said...

makan kat luar tp kena masak...aik..masak utk kucing kat rumah ke.

biskut cheezel tu boleh berlakon jd biskut raya nanti

makdara TERDIVA said...

aku suka makan NUSE tu..sbb dia ada kacang/rangup.. :)

☆ lieya latif ☆ said...

sebikut ni mmg sedap sis....lieya dah rase dah....tapi betul ckp sis, takleh byk2...cepat muak kan....

Eri-chan said...

i sgt suka cheezels.samala suka buat ring kat jari masa kecik2 dulu mkn..
tapi la ni tak berkaler sgt dah..semua dah kurang...mmg sekali-sekala nak gak mkn..hehe
biskut ni tak try lagilaa

qellissa said...

i loike cheese...harus teri ni biskut cheezels ni..=)

qellissa said...

i loike cheese..pasni harus ku terai cheezels biskut nih...

black_mel said...

mcm sedap...tp ssh nak dapt...nanti nak cari gak...

ieda said...

huhuhu x minat sbb keju kan .. tapi sekali sekala aku layan gak beb ..

menu berbuka .. aku masak nasi lemak beb dgn sambal sutun kembang .. yumx3

a d r e y n i e e l i s y a said...

aku pn suka ngan kopok cheezy tuh..
tp bskut dia ni aku lom try lagi...
xpa2.. huhu..

akan d rembat juga

mummysyafie said...

arituh rasa yang real cheese..rasa nya macam keropok cheezel tu gak..bezanya satu keropok..satu biskut la kan..

Mimy Hamid said...

segala jenis cheese aku suka..layannnnnnnnnnnn