Klik Jangan Tak Klik

Monday, February 14, 2011

Walaupun tepi jalan tetap sedap


Alamak dek sebab kesedapan terlupa nak amik gambar gerai tu
tapi kalau korang biase kat area Kota Damansara korang taulaa
Satu2nyer gerai laksa yang ada
berdepan dengan Ghulam Mee rasanya
sebelah kiri kanan ada gerai durian
teringin gak nak pekena durian
tiba2
(teruja tengok blogger makan derian)
bukan takat jual laksa ada gak jual cendol...tak belisebab tak confident cendol melayu sedap
sebab tau cendol paling sedap kat Pasar Pudu
& satu kat Uptown...mmg terbaeklaaa...
Insyallah kot aku tersinggah leh ler aku buat modal jadi entrykan

Tengok beli sebungkus ajer
kongsi 2 orang...sebab portion sebungkus pun bnyk
Harga murah jer RM3.50...

Sedap!! tak percaya cubalaah hehe

Psst: Aku ni memang pantang nampak laksa suka jugak!!!

16 comments:

Gula-gula hati said...

alamak . tibe-tibe jadi lapar . =.=



anyway, thanks datang blog saye . :)
http://gulagulahati89.blogspot.com

Rinna said...

Feveret tuh.. laksa.. Cukup ke makan dua org tuh? :)

el said...

bila ckp psl pasar malam
adoiii rabu ni nak g beli yongtaufu lah..teringin bebeno hehehe

Azmiezas said...

itu laksa utara kan?..akak pun suka laksa ni..maklum la akak ni kan org sana..hehehe

Softtouch [Hanim] said...

sy plak xbape suka laksa sis..kalu mee kari ngan laksa suka mee akri lagi...tp cendol sy suka...sedapnya mkn bila cuaca panas...

ratusiput said...

kena lak laksa yg kenyal2 tu...fuh...mmg terangkat...

YanaMIB said...

slalu yg tepi jln ni mmg sdp..hehe..mcm kt area roundabout sebelah uniten ni pn byk gerai² tepi jln..sdp dan murah lg =)

Mia-Ina said...

sebut saja laksa ...ia jd kegemaran mia x kira di mana saja..almaklumla org utara kan..

Rama2Ungu said...

wuaah...sdp laksa...susah gak nak jumpa laksa yg sedap..hehehe..

CikLilyPutih said...

laksa oh laksa, tapi i kite lagi suka laksa johor.

qellissa said...

selalu yg tepi jalan pon sedap gak beb, apa kata u suggest gerai tepi jalan tu kat jjcm musim baru ni..=) mana lah tau si qi tu nak terjah gerai tu.

rasp said...

sememangnya i nie peminat laksa...
kalo buat kat umah...
mau ulang 20x hehehehe

SURIA AMANDA said...

laksa..tetiba teringin lak ni...

AngahSayang2314 said...

oppppssss laksa tueeeee sedapnyerrrr

NUNU EERA said...

jap2.. gerai ni kt mna sis.. since KD kan besar.. huhu..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

huhuhu raya nie baru dapat makan laksa balik...pantang setaun huhuhuhu...