Klik Jangan Tak Klik

Thursday, June 10, 2010

POSH in Wonderland

Kunun2 ajer berangan jab...
Posh in Wonderland...

Comeikan depa ni...asal
aku tengok mende kiut2 ni mesti ingat kat Mr Poposh
apala dia buat sekor2 kat rumah

Mcm real pulak kiut2 sgt

Rusa yg kiut pun ada
adala aku feel kejap cam Cinderalla
mmg sah kuat berangan dia ni
hahaha
Itik2 pun ada

Bapak & Ibu itik satu family pun ada

Kalau penat tawaf kat tempat ni
rilex dulu main buaian

tapi aku paling suka buaian ni
nak beli satu la letak rumah
bess buai ni

Aku mau ni tapi apakan daya besau naaa
nak bawak dgn apa
huhu

Jadilah beli souvenier yang kecik2 ni
untuk korang
(masih dalam simpanan tgh tunggu hadiah sampingan untuk diberi...sabo yer pada the lucky winner)

Udah2 ler tu wat sakit mata jer tengok souvenier
nak beli pun hajat tak sampai
balik!!!!!

Aku babai ajer lum habis lagi
mana mau larik haaa

Psst: Korang jgn marah yer....sekali sekala kasik entry gambo aku jer manjang hehe

16 comments:

fiq said...

wah..best nyer.. bape ari kt cameron?

sI tEDI said...

kenapa tak bawak balik 1 rusa tu

Softtouch [Hanim] said...

tak pe sis banyak2..xkisah..lg suka tgk...

Dee said...

posh..si zana ikiqzalia tu kan..dia ada buaian tu kt umah..tergantung..aritu gi umah dia berebut2 anak dee nk naik..dia beli kt ganu rasanya..tp melaka pun ada gak jual..hehehe..

qellissa said...

best, mmg bestlah g sana..mcm2 ado kat cameron ea..seronok je tgk pic2 u tu babe..

noradzlina.kamdani said...

lin pun suka buai yg duduk tu...dr dolu berangan nk beli 1 n pasang kt umh...tp xpernah beli lagi...

TopsyTurvyMum said...

haku suka je tengok gambo ada model sekali..baru menarik nak baca:)

mahira oya said...

cameron nmpk mcm menariks..hehe..

atty's said...

kty suka buai tu..nak ltk dlm umah ..umah kecik ..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

xpa beb aku suka jerk tengok gambo2 ko tue...xkisah la klu orang lain xsuke..hehehe aku suka...aku suka...leh aku uat panduan klu aku nak ke CH nanti..hehehhehe cantik beb tempat yang ko pegi tue..

ieda said...

beb .. aku demam 2 ari x dpt nyinggah umah muu .. winduuu

nak FM jugak .. jgn luper tau .. ehhehe ( x malu kan mintakkk muahhaha )

y@n@ M!B said...

mmg jalan sakan sis nih..bikin jeles je..hehe~

niesz said...

syok nye sis jln2..brape ari ek..bnyk tul tmpt2 cantik kat ctu..

NeenaAnuar said...

I lagi banyak gambooo lagi suke & teruja nak tengokk... hehehe..

kat cameron memang bestkann tuk beli souvenir....

NUNU EERA said...

i ade bntal stoberi besar 2..(sile jeles) hehe..

Delimasari said...

mana gift utk SIS dari cameron ...