Klik Jangan Tak Klik

Thursday, June 10, 2010

FOTOGENIC or FOTOGEDIX

Tak kisahlaa fotogenix ke fotogedix
kalu dah "giler" bergambo
layan jelah....
close up ni...muka dah ler "suci" ni
walaupunnnnn
(naik motor ko nak tepek mekap apanyer)
tadah jelah apa yg ada...

Aku tak petik yer
walaupu hati aku meronta2 nak petik satu
apakan daya tangan tak sampai jadi tumpang letak ditelinga jelah
baekkan aku tak merosakkan alam sekitar
hehe

Geramnyer besar2 lak tu....rasa mcm tak mau balik ajer...

Aku memang suka bau munger
walaupun ada "pantang" mengatakan
jgn cium bunga ros ada racun....tapi aku suker gak
tak kira2...nak jugak

Heii ayam belanda mana mau larik rrr
jenuh Mr Y nak snap
"dia" pemalu sgt bila aku nak bergambo dgn "dia"

Psst: Hari ni aku terlupa nak bawak make up pouch bley...nasib baik aku poser sok dok diam2 jerla kat opis....huhu

18 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

i liiikkkeee photogedik ko nie beb...cun habis siut..biaq lah klu orang kata apa pun..aku suka jerk..hehehehe...

helena's said...

tak mekap pun cantik gila dah..

qellissa said...

cantik montot ayam belanda tu yang..hahaha..erk tu montot dia ke?tepi dia?=)

NeenaAnuar said...

u ngan bunga sama cantikkkk... I loiikkee!! alaa... muke u dah natural beauty lerrr.. tak makeup pun okkk jek i tengok! hehehe...

aril said...

fotogenic dan fotogedix tu apa beza dia? :-)

pak long said...

salam....
tak pakai makeup pun dah cun...
ikhlas cakap tau...

SuRayA^i. said...

sis nh kompem camwhoring sakan dkt cameron =D

Lady of Leisure said...

ayam belanda tu cam tau2 je orang nak amik pic dia terus kembangkan bulu haha..

NUNU EERA said...

xpenah tau plk cium ros ade racun.. sbb da cium xde bau racun pun.. kan??

Dee said...

masuklah contest photogenik yg purple masuk tu..dh boleh dh ni..

cikidong said...

oh posh sweet...
:x atoinkk!! ihihhii

ASSOYFINGER67 said...

banyak2 bunger..rose hitam tu yang paling menarik haha

Delimasari said...

sejuk mata tgk munga222 tu

Softtouch [Hanim] said...

mestilah photogenic...mcm model...wpun xmakeup muka maintain cantik jer..

sweetfiza said...

FOTOGENIC or FOTOGEDIX ....
hhmmm...mcam dua2 pun ada kot.... ;)

makdara terdiva said...

ko x mekap pun cantik beb!!

oh! teringat kenangan dtg cni time anak2 dara hingusan..

sekarang sudah menjadi makdara..huhu!

ieda said...

dua2 punn ok heheheheh kalau org tgk fotogenik .. fotogenik lah .. kalau ada hati panas jadilah posing2 mu nieh beb fotogedik muhahahahahha

ieda said...

aper2 punn beb aku suker ko posing2 mcm nieh .. x kirelahh gedik ker x gedikss ker .. cunn maaaaa :))