Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, March 9, 2010

Macam dunlop pillow

Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE
Korang thanks sbb still sudi klik2 my nuffnang



Rindu tak dgn Mr Poposh
yang kacak lagi gagah perkasa


Dia ni aktif sekejap jer
tu tgh goyang2 inul sbb pantang nampak
mende bergerak...
banyak jasa si POPOSH ni
kalu cicak or lipas
mmg tamat ler riwayat
sbb habis dia belasah
pantang nampak jer
kat tangga batu ni mmg tempat
favorite dia sleeping...
tp bila nite time jenuh aku
nak ngangkat
kot ringan takper gak
saja jer takmo bangun sendiri...
nak kene dukung bawak masuk dlm
kdg2 malas aku nak layan ask
Mr Y suruh angkat...
sakit lengan den
kalu dah terpaksa
aku tepok2 punggung dia
suruh bangun
itupun payah


empuk sungguh
cam dunlop pillow
habis suker sgt menyelit
bila aku nak tido
amik aku buat bantal pelok
hehe

Psst: Adui hari ni aku dilanda kebizian lagi...insyallah kalu ada masa aku gi blogwalking...jgn mare u kalu aku tak mai...work is prioritykan...kalu tak misss soru...hehe

17 comments:

NaNaJoe said...

bleh x nak pinjam si poposh ni seminggu....hehehe...geram!!!!

smiley said...

hahahhaa...comel gile ghuper kucing awak...geram gilos...rase nk picit je muke die...heheh

regards,
Triplesmiley

Diarihatiku1976 said...

pandainya dia... jinak...

~ ( LayDee_N ) ~ said...

kucing... geram lak. ni kalau baby i tgk, kebabish.... x bbulu kucing ni. ahahahha..

ME said...

gebunya poposh

NeenaAnuar said...

eeeeee... geram tol lah ngan si poposh niee.. rasa nak picitt2 montot dia... hehehe..

ok lar tu buat bantal polok.. saiz badan dia tu sgt2 lah sesuai tuk di polok! :D

TiTin said...

tomey2 si poposh niiii...geram sgt2 kt die...

rasp said...

manja tul dia nie ek...
geram tgk....

zarin said...

sedap betul kalau jd bantal peluk tu ye!

NUNU EERA said...

sav ckit..xyah bile bantal lgi da..
poposh comel..mcm posh jgk..;)

Ms AiReEn MoHd said...

babe kuceng ko mmg gemuk weh...gewammmm...lemak nyer membuak buak sudahhh

Mimy Hamid said...

aku mmg dah lama geram ngan poposh ko ni...kang rembat baru tau...iskk tido comeynya...weh tak de baka dia...bg satu..

fikaryna said...

mmg kiut cam tuannya..hik2..cuma jgn tercedera masa posh tido kat dia suda..huhu..

Rinna said...

Alahai tomeinya poposh ekk.. tgk tuh kan main lagi manjanya..tido pun comei jerk.. :)

ALoNa [CintamaniszLite] said...

brp kali ler akak nak puji hang posh..
hang ni mmg pandai jaga kucing.
kalo pandai jaga..dh tentu kasih syg yg tercurah tu mencurah2..
syabas posh..dan tentunya poposh sgt beruntung mempunyai mama mcm posh, hehe..

Mia-Ina said...

mai satu...mia pun nak gak...mr poposh versi 2 ke

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahah tilam SE tue...bukan senang nak dapat..