Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, March 14, 2012

Peserta Mentor Musim ke - 6!!!!

Suker gak sekali sekala layan "Reality Show" tapi tengok jenislaaa
late ni yang aku layan pun The Voice season 2
suker sgt!!!
Kali ni dok tunggu Mentor musim ke-6 pulak
tu pun bersebab sbb aku minat sgt dgn kemunculan 
"Rock Diva"
I likee her so much.....
dah 42 tahun pun still vogue hokey!!
still menten rowk...tapi protege dia tak taula camne 
kita tunggu yer...rowk ke idak!!!
Ella mmg tiada pengganti...
dan juga hakak ogy yg legend dan mulut cam tooottt
mesti happening mentor kali ni

tak lupa utk hakak
"Ramlah Ram"
walaupun aku tak ler minat sgt tapi aku sore dia
hi pitch!!!
tengok "protege" cam power jer...

So nantikan Mentor Musim ke-6 pada
yang akan bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA,
Shah Alam pada Ahad18 Mac 2012 jam 9.00 malam.

Tak sabar nak tengok siapa bakal memenangi
RM100,000

Senarai Mentor dan Protege

Ella ~Caroline
Ramlah Ram~Ana Syuhada
Faizal Tahir~Anas
Fauziah Dato’ Ahmad Daud~Zatul
Adam AF
Ferhad~Wanie

Psst: More info pls visit budiey.com 












12 comments:

Unknown said...

oh, smeua mentor dah pilih protege masing2 ek..

minta2 lah power!

Neeza.Areef said...

suka mentor yg pempuan je yer..kita tgk camne diorg nnti

ratusiput said...

siapalah yg juara kali ni ye...

*SiRibenMerah said...

baca FT protege dia anas? mula2 igt dia amek adik dia anas tahir jd protege.. rupanya bukannn~ hehehehe

Mimy Hamid said...

aku tgk mentor masa sesi ujibakat je haha macam raja lawak ..kelakar siot...macam macam perangai

C i k P i p i T e m b a m said...

mcm terror2 je semua..

MIERA said...

haha..musim ni cik itam x tgk g pun mentor...

Softtouch [Hanim] said...

Kita tggu lah season ni mcm mana. Sian protoge nya lepas abis musim senyap ke. Kalu yg laku pun black je

silent screamer said...

Pttnya aku yg jd protege Ella tu. Tp aku tarik diri. hehe

Jom buat duit ngan PowerCloser. Masyuk je.

- PowerCloser
- FAQ PowerCloser

Hanif said...

I'm sure sms Ella..sebab dua2 belum married...kekekeke

Pepel BoNda AmaNi said...

tue la nampak cam best jerk mentor kali nie..maybe sebab mentor2 tue kot yang best kan...

Unknown said...

Suka tengok mentor bila part dah last-last je. Hahaha... sebab apa? Sebab waktu tu suara, persembahan semua dah terer.