Klik Jangan Tak Klik

Friday, March 16, 2012

MANIA Kasi Gegar Di Astro Ria 104!!!


Tak sabar nak tengok MANIA
rancangan terbaru Astro
saluran 104
pada 17 Mac 2012
Sabtu
8.00 malam


Program yang akan diacarakan oleh Aznil Hj Nawawi 
hos utama itu, akan turut diwarnai tiga komposer hebat dari 
Malaysia dan Indonesia iaitu Datuk M Nasir, Aubrey Suwito dan Ahmad Dhani 
yang bertindak sebagai pendidik dan produser kepada peserta Mania.

Sementara itu, program yang menggunakan penjurian 100% 
dari undian SMS itu menawarkan hadiah lumayan kepada juara 
iaitu wang tunai sebanyak RM 500,000.

Manakala naib johan pula bakal menerima RM200,00 
dan tempat ketiga meraih wang tunai RM100,000

Senarai peserta Hot Seat Mania
1. Idayu
2. Akma
3. Noni
4. Ebi Kornelis
5. Shawal
6. Riz
7. Toi
8. Nadia
9. Aishah
10. Aril
11. Daus
12. Maulana
13. Azri
14. Kay
15. Lena
16. Erul
17. Fina
18. Chaq
19. Fiq
20. Mohd

Mesti bess ni sbb peserta pun power2 ni...tak sabo nak tengok malam esok!!

Psst:Tingat masa zaman AF giler afundi betul dgn Riz...sekarang ni tengok cam hampeh jer dia...

11 comments:

norhidana said...

dh nk mule yek... tp mania nih pesertanyer kebanyakan adalah artis realiti kan... sapa lah agaknyer yg menang agaknyer yek

M@W@R Q@SeH said...

hehee rajin ye undi..sy x pernah lgsung...

rasp said...

saya pun tak pernah undi....
leh ler masuk list nak tgk nie....

lieyalatif said...

wah best tu sis..seb baik sis ingatkan, leh le melangok dpn tv nanti tgu siaran nieh....

wahida said...

tak sabar nak tgk...esok dah start kan...

Mimy Hamid said...

ramainya artis power bersaing.. best ni..tak sabar nak nengok sabtu ni

ct rahani said...

wah memang lumayan hadiahnya.. sy x leh tgk sbb x der astro.. huhu..

si tuan putri kiUt said...

wahhh macam best jek ni....

lily lotus said...

pergh! hadiah dia!

Hyp3R said...

pusing2 blog..xsompek nak baco,sory ><

Softtouch [Hanim] said...

Semua artis best. Paling suka Hafiz kot