Klik Jangan Tak Klik

Friday, March 30, 2012

Lisa Surihani Dah Berisi!!!


Berisi yg mmmmm tu tak taulaaa
tapi berisi tang pipi tu adala..
itula seri penganten baru namanya
windukan dgn pasangan penganten baru ni
kan depa baru je balik dari honeymoon
Walaupun berisi tetap cumil!!

Besela lepas kawen camnila....kalau yg kurus kering  mesti berisi
dah kena suntik dgn hormon suami
barula berseri seri
itula nikmat perkahwinan 
So rugi tau saper takmo kawen..

Lisa dan Yusri yg makin macho
masa majlis pertunangan 
Liyana Jasmay 

Credit to beautifulnara

Psst: Entah2 ada "isi" kot...kita sama2 doakan amin







20 comments:

Rinna said...

Sweet jer kan dia org tuh.. :)

♥cikmOt♥ said...

aler, saya pung sangat berisi lepas kawin...skang takmo kurus2 dah...huwaaa

Acik Erna said...

amin..

Dee said...

saspen giler..cepatnya kalau berisi mmm...hebat yusri..tp bila tgk pipi dia bolat..ok gak..lisa masih nmpk sweet..tgh bahagialah katakan..

atty's said...

insyallah, mana tau betul2 ada isi..amin..

sisdee said...

suka lisa dari dia kanak2 buat iklan dulu..sweet jek ;)

gee ryder said...

haih...suspen jer, baru nak puji yusry hebat tadi hehehe

syanasaid said...

oh ingat berisi yg itu..hehe
ape2 pn mereka comellll

noradzlina.kamdani said...

klu ade bagus la...alhamdulillah

Mimy Hamid said...

comel lisa surihani tembam

lieyalatif said...

cantik n berseri2...lain mcm serinye kan...seri org kawin gitu hihihihi....

YanaMIB said...

InsyaAllah ada rezeki dorg ni..mana tau bunting pelamin kan..hehe suka sgt tgk dorg =)

AlyNn NyzAa said...

berisi pn tetap cun :)

Hanif said...

Iskk entri suspen bebenau..hehhehe
emm..suntik2 I percaya menambahkan seri...hahhahaa

Softtouch [Hanim] said...

betul makin berseri....cntik...

IxoR@ said...

Sweet kan dorang....

Biasa la lepas kawen macam2 hormon ada dlm badan... Tengah bahagia gitu....

:)

rasp said...

suka tgk kapel nie...
ekceli suka tgk lisa...
dia sooooo sweetttt kan

Reena said...

Hati bahagia Posh... mestilah berisi. Hehehe... Tapi memang suka tengok dorang berdua. Sweet!

NAWAL said...

sweetnya......

salam dr NAWAL's spa & herbs

^^

zures said...

Sama cantik sama padan...