Klik Jangan Tak Klik

Sunday, September 4, 2011

Koleksi KEYCHAIN ku....

Tau tau!!!...semua dok tunggu citer rayakan
Nak tau naper aku tak hapdat citer raya
sbbnya ialah sibuk dgn keja...dan masa nilah jugak
USB nak rosak...hampehkan

So kasi layan citer yang takde berkenaan dgn raya dulu yer
tak update kang tumbuh sawang pulak
tak suka...kan cecita nak update sekurang kurang satu entry perday
mau kaya macam RM la katakan!!!
(ada hati...nak jugak)

Dulu mmg aku tak suka sgt "key chain" ni
ialah nak gantung kat mana
masa zaman school dulu buleh la gantung kat bag sekolah
la ni eee tak kuasa buat malu ajer
cam budak2

So apa aku buat aku gantung kat partition office
kelasskan...la ni aku kenala beli dua
key chain + FM

Actually hobi ni seronok sbb aku leh flashback kenangan bila tengok key chain & FM tu
dulu pun takdenya nak kumpul mende2 ni
tapi sejak jadi blogger terus terjangkit...
agaknya kalau dari dolu kumpul mau penuh fridge....hehe
&
lagi satu setiap key chain or FM tu aku leh ingat siapa yang bagi
besskan

Sebab tula kalau member or family pi mana2 aku
cakap aku tak nak apa2
just kasi aku FM pun dah cukup
tapi kalau nak kasi lebih bonussssla tu

yelah kekadang kita kena fikir
orang yang gi bercuti ni pun banyak pakai duit...kalau mintak macam2 kesian pulak
unless kita kasi duit untuk kirim oklaa
ni takat kirim air liur boleh blah!!!!!!!

Psst: Saper yang bermurah hati nak kasi aku key chain or FM aku pun bermurah hati menerimanya...orang kasi feel dia mmg lain...mmg dihargai sesangat!!!!!!!!!

5 comments:

kurus said...

dah lama den x kumpul key chin beb .. selalu FM je :)

Anis Azalea said...

sedey je..anak2 buah dtg dah pecahkan FM 2 bijik...nasib yg dari u susah nak pecah....huhu

SyaNa said...

aku ni ntah mcm xgemor nk kumpul brg2
FM ke keychain ke
kire bukan hobi aku ler tu
hahaaa

Softtouch [Hanim] said...

sy sejak jd blogger ni lah br nk kumpul fm itu pun setelah tgk ramai kwn blogger duk kumpul..

el said...

keychain or FM ni el x gemo sgt
dulu msk skul bolehlah nak collect2
skrg ni mls..asik hilang or putus anak2 buat hahahah