Klik Jangan Tak Klik

Friday, May 6, 2011

yeeehaaaa!!! dapat 2 bijik...Tq Nuffnang

Pagi2 hari Jumaat yang mulia ni
nak cerita semenjak dua menjak nikan susah bebenor
nak dpt BE kan...kalau dapat seketol pun dah happy
inikan berketol ketol lagiler bertambah happy

Tapi aku takdela dapat berketul2...
walaupun rajin update
rajin kerr????hehe

Bersyukur jelah walaupun dapat 2 bijik....
Inipun atas jasa baik korang yang tak putus2 sudi mai
blog aku
"Terima kasih ler bebanyak yer"
Cayang korang...

Korang perasan tak la ni mmg liat betul nak dapat BE
tak macam dolu2 senang ajer...


Psst: Kumpul duit nak pi Universal Studio Singapore ni hehe....


12 comments:

rasp said...

rezki tu sis...
kumpul bebyk ye...then blanja i ke USS gak leh hehehehe

ieda said...

ok lahh ada jugak beb huhuhu

DaZzlingLilLy said...

posh BE tu apa yer?..sory buta nuffnang i ni

Delimasari said...

sonok tu dpt BE - tahniah - teruskan ber-blog - akak suka baca - nk tulis - tiada idea..

Cik Tqah said...

hoho..congrats..moga masyukk

♥MiZz-siHa♥ said...

ok la tu dpt jgk beb!!2 lagik..huhuhu

Rozuan Ismail said...

tahniah!!

Mia-Ina said...

dtg lg singgah..apa benda BE tue posh? mia dtg klik nuffnang di sini

Rinna said...

Yeehh bestnya dpt BE..terus kan update blog yer.. :)

makdara TERdiva said...

sekali jer dpt BE tu pun bila tawun ntah!..sob..sob..

S..U..D..@..I..S said...

2 pun jarang2 jgan kan 2...hehe

Mimy Hamid said...

BE aku pun dpt dpt...syukur