Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, May 3, 2011

Ole ole Universal Studio Singapore

Kan my MIL baru balik bercuti dari
Universal Studio Singapore
mmg bercuti sakan MIL
lepas ni tak taula ke mana pulak destinasi seterusnya

Jadi my MIL belila ole ole utk menantu
yang tak dapat pi ni...
dapatla sebijik ceklat
Hershey's
sedappp walaupun dark choc....cam tau jer yg menantu antu diet
dgn FM sejibik gak

Dudukla FM tu bersama rakan2 yang lain

Gatal gak kaki nak bercuti ni....takper plan dulu



Psst: Harus aku terjah jugak USS ni.....mil kata bess cuma tak tahan ramai orang,...insyallah ada rezeki this year..amin




13 comments:

Shu Shinju said...

shu pon teringin jugak nak gi USS... hehe..

mama tisya said...

tringin gk nk pegi cz nk p universal studio LA jauh bangattttt..hehehe

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

sayre pon nak pegik...tapi tuuu laaa nak join travelll mcam penat nak pegik terjah takot tak samapiii huk..huk...

ratusiput said...

gerek mil ko smpai ke uss dia..sape yg bwk dia tu... :)

amir aizat said...

nk jugak pg US!!

ieda said...

uikkk bukan ke mu baru balik bercuti kan kan kan ( dlm nada jelesssss ekkekeke )

Mr feckry said...

cam menarik je kalau pi singapore

SURIA AMANDA said...

akak....kalau pi universal studio..Lisa nak FM eh..huhu..

makdara TERdiva said...

insyaAllah akan pergi ke sana jugak tp bkn ujung bln 5 ni.. :)

Rinna said...

Cantik FM tuh.. :)

rasp said...

i pun tingin nak gi USS...
memula plan tis year...
tetiba ada hal...
insyaAllah next year kot...

Softtouch [Hanim] said...

pun tringin nk p jugak...bestnya dpt fm...igt jgk nil kat menantu dia nie yer...best!

Delimasari said...

berhajat nk pegi == lom sampai