Klik Jangan Tak Klik

Thursday, April 21, 2011

Suasana yang ala2 romantik gitu

Kalu kasi tengok gambo jer bulehkan
tetiba jer kepupusan idea...
tapi mem blog ni tetap gatal nak menaip gak
walaupun kebizian melanda

Apalak aku nak merapu ni...tp dari gambo2 tu membazir
harusla aku tepek kat blog sebagai kenangankan
walaupun mesti ada yang nyampah..meluatker
(suka hatilulaa....hader aku kesah)

Jangan betulkan skrin anda...ini bukan iklan
purse yer...

Tadi korang tengok ala2 terangkan...la ni ala2 malap pulak
sebab kat sini mmg takde lampu terang semua
lampu ala romantika gitu
Memang sesuai utk yang nak
honeymoon

Sampai2 jer tak mandi...terus tukar baju lain
bukan pasal sejuk
mmgla ada air panas tp kalau dah mandi kang amik masa
so set rambut jer
siap bawak penggulung elektrik sekali
kat sini takde hairdryer disediakan
kalau nak pun kena request kat reception
eeee tak koser aku guna sendiri punya lagi senang

lagipun sebelum pi dah mandi dulu
(statement nak jugak)

Selagi ada deko kat situ semua aku nak pose...
pose ala2 romantika diamour

Pastu bergambo lak kat depan balkoni...ni view waktu senja...mmg mendamaikan
masa ni kat bawah tgh bising ada magic show
start 7:30pm...tak pi pun dari atas bilik
pun leh nampak...
jgn risau kalu terlepas 7:30 punya show ada lagi last show pukul
10pm
(tapi tak tengok pun....sebab PIL dah letih)

Show ni bertukar...mcm2 ada...sekali masa aku pi riding
(kot ada yang tengok masa 1st time aku jejak Colmar Tropicale)
dgn Mr ada pertunjukan akrobatik dari China

Psst: Tempat ni mmg sesuai kalau nak berphotoshoot....ramai jer aku tengok bwk DSLR...

15 comments:

AngahSayang2314 said...

wow cantik tertarik kau memang daboom tapi betul la nampak tenang jer..tempatnyer

yanamib said...

colmar tropicale..akan ku masukkan dlm list utk honeymoon =)

Gieyana said...

mmg cantik tpt nie kan...romntik giler room dier..:D

SyaNa said...

hehe ko siap bwk baju khas nk posing ek
best best :-)

attyfir said...

anak kty si akak tu ..kalo leh g mana pung nak bawak penggulung electric..tu yg g penang tak bawa..gatal kepala..ajak lak mama masa salon..

nadia natasya said...

awesome gilaa tempat ni :D
sangt cool :DDD

rasp said...

mmg nampak lomantik nak nak u dressing gown gitu...

ratusiput said...

lawa ko.. :)

kurus said...

amboi2 ... sakan posing2 nie .. dah mcm oneymoon haaa .. jeles beb ! ekekkek

cantik aar ko posing kat tingkap ke pintuu tuuu dah ala2 dlm sandiwara laksss :))

Dee said...

utk honeymoon mmg sesuailah tempat ni..wah..posh kalo x posing bukan posh lah kan..hihihi..

Unknown said...

pandai post.. =)
tempat pon cantik..

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

pernah ke sini jugak sekali...lawa kan...

Mimy Hamid said...

aku rasa lagi lawa posing dalam bilik kot...sbb nampak romantik sgt...pada pendapat ko sesuai tak aku gi honeymoon sini?? cecite

Rinna said...

Amboi posing2 jer dia yer..hehehe.. mcm2 angle ekk.. :)

Faizaharis2 said...

kak posh cantikkk laaaa suka tgk...hehehe sweetttt