Klik Jangan Tak Klik

Saturday, December 4, 2010

Dunkin Donut

Dah lama rasanya tak pekena Dunkin Donut
walaupun aku adalah penggemar tegar "donut"
tapi aku kureng gemar donut dari
"Dunkin Donut" ni

Tapi hari tu dok bosan menunggu ada pulak Dunkin Donut kat situ
dah takde kedai makan lain nak tak nak singgah la jugak
so memandangkan aku tak brp suka donut dia jadi orderla meal
yang lain..yang sihat & mengenyangkan
manis2 ni pun ikut mood kalau nak
"fool moon" baru mengidam mende2 manis
hehe

Ice latte sedapnya

didatangkan dgn chicken apatah aku tak ingat
sedapla jugak tp ciput bebenar
macam tak kenyang ajer
yang penting healthy kunun2nyer hehe


Psst: Aduiii hari ni aku keje tu...kena standby untuk relocation...huhu

19 comments:

Unknown said...

damn...mmbuatkan aku lapar!

el said...

sedapnyaaaaa
lapar den hehehe

SYANI said...

Dah lama tak makan DD. Semenjak ade Big Apple ni, bye2 DD.

cik helena said...

big apple tak pon jco..perghh sedapnyaa!

ieda said...

ermm memang best sesekali makan donats nie .. den punn dah lama x pekene beb .. ;)

Cendana Kasih said...

donkin donut ni dh lama..tp donutnya lebih murah sikit dr Jco atau Big Apple tu..

SyaNa said...

aku kalo donut suke big apple
tapi xbleh makan selalu

ieda said...

beb den masuk layie ..
hahahah kali nie mu kena buat TAQ yg den bagi : )

http://iedaimmi.blogspot.com/2010/12/aku-suka-blog-ini.html

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

dah lama x masuk dunkin donut. balik2 big apple gak jd pilihan

rasp said...

i pun lama dah tak pekena donut2 nie...
tunggu full moon gak yg slalu cari manis2 nie :)

attyfir said...

food yg no 2 tu lom penah lagi rasa.

Azmiezas said...

lamanya tak makan dunkin donut..

Dee said...

kalo dunkin donut dee suka bfast menu dia je..sedap..

mummysyafie said...

ai tak pernah rasa ice latte dier taw. sedap erkk? sejak ada big apple n jco donut ni dunkin donut macam dilupai sekejap. hihihi..nanti nak try jugak

Rinna said...

Ice latte tuh sgt menarik laa.. nampak cam sedap jerkk.. adess..

Pepel BoNda AmaNi said...

dah lama xmakan dunkin donut..dulu masa study selalu makan pree sebab my prenz keja dunkin donut..hehehehe

Delimasari said...

weekend ni g le DD.... jealos tgk

Mimy Hamid said...

sejak big apple n jco ada...aku dah beralih arah..dunkin donut ni aku suka makan roti sandwich je

Ermayum said...

dulu masa study DD sebelah my apartment memang tu jala donut mahal yg i kenal :) but since telan big APPLE tak leh dah nak makan DD - sgt la beza :)