Klik Jangan Tak Klik

Friday, July 30, 2010

Ingat korang jer ada blog!!!!

Insyallah atas sambutan yang sungguh menggalakan akan aku bikin
itu GIVE AWAY
don't worry kalau dgn Posh pernah ker kasik yang susah2 tak pernahkan???
sbb aku pun tak suker yg jenis contest menyusahkan idup

Jalan punyer jalan aku jumpa satu tempat jual
air cam bess ajer sbb nama
this place
"COOL BLOG"
sesuai ler dgn blogger tegar cam aku
sambil blog sambil minum air ni
pastu gegel sbb sejuk bebenor
kasik taw awal2 ni aku jumpa kat mana lagi
BERJAYA TIMES SQUARE ler
dekat dgn cinema

Yang membuat aku tertarik lagi bila terpampang gambo besar
"CENDOL"
masa tu mmg aku tingin nak cari CENDOL
mamax punyer
malay punyer aku tak mo

Hati dok berbelah bagi aku ni kan suker gak kopi2 ni
pastu tengok lak oreo pun yummy
mana satu nak pilih

Ini cam topping dia ker apatah
satu good about this place
yang rege pun tak berapa mahal
kalu kosong RM1.80 agak akulaaa
kalu yang tambah2 tu dalam RM3++

service depa ni baik2 belaka ko tanya apapun depa jawab baik ajer
takde muka masam rasa aku cam nak lempang ajer
kalu tak suker jgn keje dok umah diam2

ni yg aku suker kalu service baik punyer
staff kat situ pakai baju kaler PINK ala2 fuschia gitu
sbb aku mana nak yang kosong nak yang ada pearl tu
so boleh kunyah2 baru syiok ooo

So aku ikut ler first naluri aku mahu cendol...
mak aiii sodap lagi dari cendol mamak
...tapii....ada tapi nyer sbb ais tu yang aku tahan
pastu bila ko dah syiok sedut yg tinggal ais ajer
lambat lak nak cair

Ingat lunch ni tak nak makan
nak pi terjah ISETAN kat saless kaw kaw punyer
so aku mau tapau air saja...
mau cool blog or coffeee Beans...
yang mana satu yer

Tapi aku suker stirrer ni kiutkan..

Psst: Chow dulu mau skodeng ISETAN Salessssss...

31 comments:

Mimy Hamid said...

heheh..yer air pun ada blog okeh..nak jugak!!!!!!

nurayunni said...

beznyer...

Anonymous said...

wah! posh cuti ke??

Unknown said...

fuh!!
baru kemarin aku melantak yoyo yang...
hihi..
ni knfirm sedap kan yang..
nama pn cool blog

SYANI said...

Pernahbeli air cool blog ni kat TESCO Rawang.

Pepel BoNda AmaNi said...

hahaha tempat jual air pun pakai nama blog kan..clurst..ha'ah beb..aku pun dengar pasal sales isetan tue..bestnya...kirim salam kat isetan nyek..hahahah :P

Anonymous said...

comelnyeeeeeee

mama affan said...

mau cari cendol jugak la..

Softtouch [Hanim] said...

pernah jugak minum tu tp yg latte nie kot tp xde yg bijik2 tu lah..

wa..sale...kalu sy amik coffee bean lah..panas sikit..duk ekon sejuk maa..

Dee said...

sedapnya..kt bts mmg mewah mkn..mewah tmpt shopping..hehehe..

shuhadah Zainol said...

air pon ade blog...canggih wey...

shuhadah Zainol said...

air pon ade blog...canggih wey...

☆ lieya latif ☆ said...

hamboi2 sis...kemain syok bersopink laa ni yeak.....ape yg diborong kat isetan tuh...nanti tunjuk ar tau heheheeheh

uih menariks gak kat sini.....mule2 lieya ingat ape laa yg sis nak blog kan pasal ade blog ni....rupenye kedai camni hehheeheh...name die pun unikkan sis....

☆ lieya latif ☆ said...

erm...kalo lieya pun sure try yg cendol atau pun oreo heheheeh

Hariz said...

Cool n nice :)

New Entry Prof-Hariz
Kenapa Mama Perlu Berbohong?

mama tisya said...

ada gk dgr cool blog ni tp tk pernh try..ada kt BTS ek..td br blk dr situ...lenkali kalo p situ leh la jmpe posh...

Mr feckry said...

weh..ni da kire dahsayt da ni

attyfir said...

ekekeke..ade dah penah dgr..tp lom penah sampai..

rasp said...

walla...blog sana sini aaaa...
anything can nowadays kan :D

Azmiezas said...

ini sudah bagus ni..blog cendol pun ada..

sweetsal said...

macam2 ada sana..lama tak singgah ISETAN..macam best jer..hehe

Rinna said...

Hmm..sedapnya..tgk cendol tuh.. :)

ieda said...

waaaaaaa ada gak kedai mcm nieh nama blog layie .. ehheh nampak sedapp beb .. bestnya dpt jenjalan mcm nieh :))

Anis Azalea said...

titiba aku rasa mcm nak keje dgn mgmt BTS pulak..bosan dah semua kedai aku pergi kat ampg point..haha
boleh kopak kalau keje kat area BTS neh..dugaannnn

yanamib said...

sy penah rasa yg oreo tu..bley thn la sedap dia..sy bli kt metro kjg xsilap..hehe~

workers kt sana pon oke..cute lg..hehe~ =)

Lady of Leisure said...

mak aii semua ada blog sekarang.. :D

NenetPenne (NP) said...

kat subang parade pun ada jugak cool blog nih.. belakang kiosk baskin robins..

NenetPenne (NP) said...

kat subang parade pun ada jugak cool blog nih.. belakang kiosk baskin robins..

mummysyafie said...

cool blog ni ada gat arituh nampak kat metro kajang. paling suka bandung ice blended with krim..hihihi

NeenaAnuar said...

I dah penah dengar tempat nie... tapi tak penah pie try lagi... tengok yg oreo tu.. adoyaii.. teringin betoi lerr! :D

oya said...

i like yg orange..deleicious!!