Klik Jangan Tak Klik

Saturday, July 31, 2010

FemmeCITY...takde apa2 pergilaaa


Untuk adik adik...abe abe..kakak kakak
sesuai untuk bawak satu family
semualah tak kira umur
Kalu takde buat apa hujung minggu ni

bulehler pi tengok exhibition
Bess OOOO..mcm2 ada...aku kalu takde apa2 mau aku pi ni
mostly patut pi ladieslaaaa

Aku mau pi tapi Mr Y kerojer camno
tengok keadaan camno
kalu line clear maybe aku pi
bukan apa la ni kalu aku mintak permission mau pi sorang2 mesti tak lepas
dia takut sbb la ni bnyk kess
Kalu terjumpa aku kat sana tegor2 lah yer
I ni femalu
hehe

Aku bukan apa suker gak p exhibition
cam ni leh dapat tau new product launching
&
paling bess dpt freebiesss

Nak more info about this
boleh pi sini yer
BIG EVENT ni tak pergi rugi hehe


Psst: Kalau sesapa pi nanti update & amik gambo bnyk2 tau..HAPPY WEEKEND

6 comments:

A D I A said...

i kalau kat luar mmg dah pegi dah exhibition ni, tapi apakan daya. u pun kalau gi amik pic byk2 ye.

ieda said...

heheh kalau for ladies den memang suker .. tapi tuu lah anak2 lak prob .. hermm biasanya beb haku gi ngan kawan2 .. baru best .. galaksss2 gituuu hehhe

mummysyafie said...

jeng..jeng...jeng..kalau free leh la gi

yanamib said...

mak aih kat KLCC..uhuk uhuk..klcc adalah tpt terakhir akn sy pergi during weekend..

jemmmmm...hoho~

jem dari segi kereta, manusia dlm bangunan pun kategori jem gak...ngee~ =p




sis sudilah baca entry sy utk menang giveaway..heee~ last minute plan =)

Pepel BoNda AmaNi said...

adoi mesti ramai gila manusia kan..sesak..xlarat nak berhimpit2 dah skrang nie..

NeenaAnuar said...

adoi.. tak dpt nak gie.. sebab minggu tu sangatt membzz kan!