Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, March 3, 2010

Gasolin ala2 flinstone

Nak duit mcm "nuffnang silala klik2 CATCHEYE
Korang thanks sbb still sudi klik2 my nuffnang
(Dah koma balik dah sabo jerler)

Apakata kita citer pasal
makan la pulak aku
kan "kaki makan"
(camno nak kuruih ni)
pastu yg jadi mangsa
Mr Y
"abg is dah gemuk ker"
ini adalah ayat wajib yg dia akan dengar lepas
makan...tak jawab kene ..jawab lagi ler kene
hehe...inilah org pompuan
yang jadi mangsa org lelaki
kene paham kalu bini dia
ngomel2 manja gitu
hehe


Alhamdullilah dgn bangganyer mau citer
atas kesedaran yg amat sgt
yelah kan aku dilanda kebizian yg teramat
sgt since beginning of the year
so dah lama sgt aku tinggalkan
"EXERCISE"
aku cuma diet gitu2 ajer
tapi takde maknanyer kalu diet
tanpa exercise
mmg ler leh selim
(not for me laa..aku pun ada lemax2 yg liat)
tapi body cam tak mantop gitu

exercise aku tuler
waktu lunch
"merayap aka briskwalk"
tak cukup mesti mau ada peluh
lencun baru
bess...lagipun aku pikir
for health reason
EXERCISE is a must
swimming sumer pun la ni dah kerlaut
tapi kalu rajin EXERCISE
mmg body leh meletop2
u can feel & see the different

tapi makan nyer agenda
tetap berjalan dgn lancar
hehe


Ni ler tempatnyer
"GASOLIN"
mula2 nak masuk cam menakutkan ajer
yelah sampai2
disambut oleh
"dinasour"


kalu korang ingat lagi katun
"flinstones" yg ala2 zaman batu tu
restorant ni nyer theme
lebih kurang camtuler
tapi aku suker seat
dia dok dlm batu
korang leh pilih kalu tak nak dok dlm batu
leh dok bersila


Ni ler menu dia
"macam2 ada"
dari breakfast, lunch, tea time & dinner
type of food
fusion & western


Yang ni aku cam "jakun"
sikit suker je mende pelik2 ni
kalu korang nak panggil
waiter tak yah ler teriak2
picit jer button ni
sama gak nak bayo bill
baguskan


Kat sini pun pakai teknik tulis2
nak ngoder


Ni yg aku order
"Fried rice with raisin"
&
Ice lemon tea
mai aii besaunyer
dlm jag lak tu
sedap gak
tapi bukan ler sedap sgt
lepas ler tekak aku
janji leh makan

yang penting aku dah mai
terasa cam kembali
zaman kanak2 dulu
"yabeda bedoo"
hehe

Restaurant ni located at
BERJAYA TIMES SQUARE
tempat keje aku daa
sini kan "food heaven"
camno tak gumuk
tu yg kene tahan nafsu
hehe

Psst: Jangan tanya naper gambo aku takde sbb aku kuar dgn my colleague yg sgt camera shy..so niat aku pun terbantutlah nak posing huhu

14 comments:

NeenaAnuar said...

hahaha.. samalah tabiat kite.. I pun selalu dok tanyer en. teman... "I gemuk ker Bee" kalau dia jawab "Tak" pun sometimes I tak puas hati... sampai lah kalu dia dah tensi.. dia jawab jerk "Yer, you dah gemuk".. Terus I yg fengsan! hahaha...

rasp said...

ooooo kat BTS tu byk restoran ek sis....
me j a r a n g nak ke sana...
tis restoran looks interesting laaaa

Ida Sazarina said...

alahai syok nye mkn2...keja tmpat yg byk mknan ni mmg kena berjg2...huhuhu~~

Azmiezas said...

sekarang ni mcm jenis restoren ada, kadang2 tu nak masuk pun seram..kikiki..

ratusiput said...

aku pun dh lama tak wat JM ni posh...mls sungguh...sik penat memanjang...huhuhu...bila la nk insap2 ni...

noradzlina.kamdani said...

he he he...org lelaki mmg susah nk bg komen kn...cuba nmpk pompuan cute terbeliak biji mata diorg

Anonymous said...

nice post..ehee..kreatif



alif follow ni sbb page ni cute,salam kenal kat www.syoknyaDownload.blogspot.com ,follow me back dan alif akan up your trafik everyday..

ALoNa CintamaniszLite said...

aii...mula2 citer si JM...
last2 citer pasai makan, adeiii

black_mel said...

wahhh..kedai makan ker?pelik2...unik2...tp kena tulis sendiri...xbest..hehe..

sueanne said...

gasoline?..eh mcm minyak gas je..hahhaa..

owhh..siap berbatu2x ek sis..mmg unik tue..hehehe..mahal x makanan kat situ?

Unknown said...

wah i like this..plg best..part leh tekan button pgl je..kan bgs klu mia pegi restoran buat cam2..x yah la terpekik terlolong panggil waiter.,.

Rinna said...

Bestnya..ofis dekat BTS nie.. byk choice tempat makan ekk.. Sambil2 cuci2 mata leh gi makan2 kat macam2 tempat dan dapat makan bermacam jenis makanan..kan.. :)

mama affan said...

hehe..suka tanya gemuk ke x kan..mcm tabiat plak kita..hik2..

Mimy Hamid said...

ko review la lebih skit resto ni..aku nk gak tau range harganya...aku nk suh EA aku banjer..hehe