Klik Jangan Tak Klik

Thursday, February 11, 2010

Get organize

Nak duit mcm "nuffnang" silala klik2 CATCHEYE
Korang thanks sbb still sudi klik2 my nuffnang

Mood aku masih "swing" lagi disbbkan menahan sakit
gusi tak tau la sbb "ulcer" ke sbb apa
tapi mmg ler teramat sakit
bila aku nak telan my saliva
makan toksah citer ler
lagi ler siksa
worst come to worst baru aku gi dentist
I hate dentist
eee menakutkan

bangun pagi tadi pun rasa cam nak MC tp bila pikir
kerojer melambak2 ku tahankan niat
lagipun next week kan long holiday
tapi standby gak ler "panadol" & "minyak cap kapak"
incase aku tak dpt tahan
berdenyut2 sakitnyer especially at night

still aku bertahan tak mo makan ubat
i don't like to take any drug unless aku dah getting
worst...kalu Mr Y tau ni bisingla dia sbb aku tak mo
amik pills...
aku still prefer natural taknak harm my body
body nak pakai lamakan

Ni baru aku nak citer ada kene mengena ngan tajuk
yelah nanti korang nyampah asik2 citer makan
takdok citer lain ke si POSH ni
hehe

Aku kan kaki "make up"
make up ke...make up ler tapi sekali ajer
tak suka nak bertouch up2 saje
kalu habis habislah
aku jugak suka kumpul alat make up
tak kisah ler brand apa
sumer aku guna
janji lawa cam artis bley
pantang jer aku nengok artis pakai apa sumer pun aku tingin


My new make up pouch
cutekan


Amik hang "isi" kat dlm buleh letak mcm2
senang aku nak make up
kalu tak berterabur
lipstik, eyeshadow sumer
entah kemana
macam ni baru organize


betul2 padat


Ini selingan jer...
Paul & joe nyer "foundation
primer" sample
kecik ajer
not bad gak dia nyer texture
very soft gitu
idakler cam "tepung gomak"
hehe
tapi jarang pakaila
me still prefer BB cream
light2 gitu


Lunch yesterday amek Vege & tofu
tak habis2 diet ku
actually makan camni pun kenyang
aku tgh giler nak selimkan badan after 99HTN yg tak menjadi itu
huhu

Psst: This week mmg very stressful for me...dah ler boss aku request aku untuk handle "big projek" pastu Astro lak buat hal...sabar2 posh ini baru sikit jer dugaan Allah kasik...org lain lagi worst than me tp COOL ajer...

15 comments:

adie said...

sakit gusi jugak? wife saya oun sakit gusi jugak sebab gigi bongsu nak tumbuh. dua lak tu.minggu depan nak kena cabut.huhu

Ida Sazarina said...

hurm..bagus la xbiase kan bdn dgn ubat2 ni..kalo da immune payah!!

iNa said...

sakit gusi mmg x tahan...
huhuhu....
smpai x lelap tido mlm dibuatnye..

Pepel BoNda AmaNi said...

huhuh memang menyiksakan sakit gusi @ ulser nie...rasa stress dan nak marah2 jerk....

NeenaAnuar said...

lorr.. cian you.. kalau tak tahan sgt.. amik jek panadol yer posh!

I pun suke make up2 cam you gaks!! and sgt cute your make up beg babe! :D

RerameUngu said...

Hohoh..i pun tak suka nak ambik ubat sgala ni..tak elok..
selagi leh thn, mmg thn..so far leh je thn..

adikmanje@ellyazarmilia said...

LAWA LA BEG COMEY KO TU POSH....PINKY2 LAGI.....

Rinna said...

Adooii sakit gusi..iskk..mmg menyeksakan.. iye laa rasa tak selesa..kan nak makan pun tak lalu.. Elok laa tuh cuba laa tahan kalau boleh..kalau tak boleh gak baru laa ambik panadol utk tahan sakit..

Unknown said...

salam kenal..
siannye sakit gusi ek? minum air masak bebanyak..

ratusiput said...

uishkkk...mmg sakit sgt kalau tang gusi atau gigi ni...kalau skit gigi...hubby aku slalu soh minum air garam.tp kalau gusi...tak tau plak ek...sabar ye posh...tahan ckit...

Lady of Leisure said...

wah comel make up bag ko.. pink gitu.. btw poposh sihat... arri n molly kimsalam..
ekekek

mama_iris said...

aduuhhh....fhm mcm mana sakit nya....mkn bubur je la...mkn sayur kacang tu tak keras ke?ehehe

Softtouch [Hanim] said...

kesiannye sis sakit gusi..kuatnya sis tahan xmkn ubat, kalu sy , sy dah mkn dah...

haah comel lah beg makeup tu..pink gitu

NUNU EERA said...

make up pouch n POSH xdpt dpisahkn la lps ni ye..

ALoNa CintamaniszLite said...

makan tauhu bakar set pun leh kenyang. Tp tu ler..kalo nampak nasik...nasik sangat sedap, haha