Klik Jangan Tak Klik

Monday, August 2, 2010

Award dari Noradzlina

Aku ternampak award pun ni masa blogwalking
dari
Noradzlina
dia ni rajin mengetag aku
tapi aku ni kekadang kalu kebizian tu mmg takde masa nak mengetag2 ni
tapi org kata tak baikkan dah bnyk kali di TAG
eloklah buat juger

sebagai menghargai kengkawan susah payah depa dok mengetag
tapi kalu aku tak buat samaada aku sibuk atau aku dah lupa
kalu korang baik hati leh ler ingatkan
insyallah aku buat yer

The sunshine award is awarded to bloggers whose positively and creatively inspire others in blogging world

Aku harap sesuailah aku menerima award
ni yer..akukan sumber ilham korang hehehe
(perasaan jab)

the rules
-nominate 12 others blogger
- put the award on the side bar or within a post
- let the nominees know they receive the award
- share the love and link the person who gave you the award

12???

pagi2 ni aku tak rasa nak tag sesapa...
saper suker amikla kasik heppy2 pagi MONDAY yang ceria ni
hehe

Psst: Aku tgh perah otak nak buat GIVEAWAY aku ni...jgn kacau taw ...padahal kene submit report...ari ni takde masala nak blogwalking huhu

8 comments:

SURIA AMANDA said...

hahaha...Lisa dag tag akak...sila la yer...

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah wah ...mcm2 jenis award ade yeak sis.....tapi award ni sesuai ngan sis...pagi2 kalo tak bace entry sis mcm tak lengkap.....kire cam sunshine gak laa nie heheeheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

monday blues....huhuhuh ngantok...

ieda said...

huhuhuhu haku punn samer beb ..bab taq2 org nih maleh tulll ... tapi kalau dah selalu kena , buat gak ler kannn hehehhe

noradzlina.kamdani said...

dh baca...thanx

NeenaAnuar said...

waaaa.. suke ngan quotes sunshine tu.. insyallah nanti I buat yerr.. ;)

Rinna said...

Sesuai sgt..laa award nie utk Posh.. macam@ ada citer kat sini.. :)

mummysyafie said...

taniah..taniah..naper erkk hari isnin semua orang lemau sikit. tak ranggup macam hari2 lain.. :)