Klik Jangan Tak Klik

Monday, November 30, 2009

Belated AidilAdha

Kepada kengkawan sumer nak ucapkan " Salam AidilAdha"

Takde apa nak kata
cuma nak memohon maaf selama kita berblogging
kot2 ada yang terasa aku mohon maaf
nak tambah sikit utk renungan
bersama

berkorban boleh tetapi biarler kene pada
tempatnyer...jgnler kerana
sayangkan seseorang
or semata2 kerana nak menjaga hati
diri sendiri yang terkorban
dan diperbodoh2kan
moga Allah bukakan pintu hati
yang berkenaan utk memilih
mana permata
dan yang mana kaca
Amin amin Ya rabalalamin

Sekian wassalam
dengan ucapan
berapa ekor lembu tumbang
tempat korang
hehe

Untuk contestant 99HTN
kalu makan nasi ngaku jerlah
aku pun
dah terkantoi gak
huhuhu
nasi impit/lemang
pun kira makan nasi gakkan
huhu

Wow pagi ni bess banyak iklan2 baru...
seronok aku klik2...
camni baru bess...
Thanks nuffnang


Psst: Sibuk sgt sampai takde masa nak update blog huhu...pagi ni baru terhegeh2 nak ganti klik2 korang....aku ucapkan tima kasih sgt sbb korang sudi klik2 akunyer iklan yer...Thanks

8 comments:

Mia-Ina said...

salam aidiladha untuk kak posh.

xpe..xpe...x sentuh nasi lagi kan...bagus betul,kak ni...semoga kuat & terus bersemangat mia doakan.

wah,raya mana kak? berapa lembu tumbang?

grow2g3th3r said...

salam aidiadha juga buatmu posh...
semoga gumbira di raya ini..

fikaryna79 said...

salam aidiladha gak..posh..masih dlm misi lagi ker nih..huhu..

adikmanje@ellyazarmilia said...

Posh....haku pun terkantoi di hari raya...bukan takat nasi tomato...siap lemang lagi...tapi menurut puan pengerusi...pulut tak diambil kira...sebab p.u.l.u.t..bukan n.a.s.i...hahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

selamat hari raya aidiladha..aku pun baru hari nie berkesempatan jalan2 sambil click2...al-maklum la..menghayati raya..xdan nak layan blogging...:)

n.u.r.u.l said...

hehe...sian kawan aku ni...dh TERMAKAN NASI pulak dah...x pe la...lepas ni control balik

ikiqzana said...

salam belated aidiladha gak.. sama2 la kita ye.

dah kantoi ker mkn nasi..?? ala xpepon sikit je tu.. pastu diet la balik.

Syida said...

hello.

i click mr potato kt SS & SK II kt LR