Klik Jangan Tak Klik

Monday, May 25, 2009

SUBWAY


Friday night hari tu aku p SUBWAY kat KOTA DAMANSARA...korang kalu2 rasa nak diet elok ler p makan kat sini ...sgt healthy...pastu korang leh pilih ikut apa yg korang nak...hubby tak pernah p...aku p pun sbb colleague belanja...so since dah dekat kat umah aku so pun ajak ler hubby pi...yelah kadang2 asik makan mende yg sama pun jemu gak...aku mmg suker makanan ni sbb bnyk vege...i luv vege....

Sedapnyerrrrr....

macam tak sedap ajer...."nak makan ker tak nak ni...belasah ajer lahh". Tekak melayukan...

besarnyer tomato ni...nyum2 hubby asal tomato ajer pas kat aku camner tak kenyang...

Mula2 korang kena pilih bread mana korang nak...aku takde laa buruk melantak jadi amik 6 inch ajerlaa...

Pastu pilih lak ko nak aper turkey ker...chicken/beef ker...aku pilih turkey

Pastu pilih vege pulak...aku amik sumer vege yg ada..paling aku suker OLIVE...pastu sos pun aku letak sumer yg ada....

hubby rasa cam tak kenyang kot jadi dia pun add lagi roasted chicken salad...sedap ooo....

pastu tak cukup gak nak complete kan meal

boleh pilih chip or cookies....aku ingat dia bg chip yg ala2 nachos tu..last2 bg potato chip yg bese ajer...so aku amikla cookies...sbb mesti amik yg different sikit kan...

Yang ni aku nyer kot...tapi aku tak ingat..cuma ingat TURKEY ajer

Yang ni hubby nyer ...dia amik chicken kot...nama apa tah ...aku classic ajer

Air ko pi amik sendiri....aku amik ice lemon tea...leh refill tau...macam aku kuat minum...

Last2 tak habis aku tapau bawak balik...

14 comments:

InaAchik said...

dah lama giler aku x mkn burger2 camni... tp jauh sgt nk ke sana...

eynda said...

Dah lama tak makan subway....

BigGirl said...

suke gak subway..dienye udang fresh n juicy sgt..

Unknown said...

iena...SUBWAY ni banyak ler branch dia...

Eynda..ko nak selim kan...p la makan....

BIggirl...toi2 mmg sumer fresh...dia nyer olive sgt sedap...i like

Anonymous said...

salam, maaf tnya, subway ni halal ke? hari tu baca kat mana ntah, kata ayam/beef/turkey tu dikuatiri tak disembelih.

tu yg takut nak mkn padahal kat bwh opis je....

Unknown said...

Anonymous....tngk kat outlet cam ada...nanti aku investigate...suspen gak nie...tq

Suriza_Eryna said...

Yea Hari Tu duk kecoh kata subway ni tak halal... su suka makan makanan mcm ni tapi hubby kurang sukalah posh... tak kenyang katanya... hehehe... comel posh posing maut kat subeay ni...

Unknown said...

sue...hubby ku pon sama....dia kata last dia p....dia suruh aku buat sendiri lagi sedap...hampeh...huhu...
comel yek...sebenarnye lapo giler..haha

Suriza_Eryna said...

Nak tahu tak hari tu su ada nampak kat pasar taman tun ni muka sebijik cam posh.. tapi takut salah org... adakah posh yang su nampak ataupun org lain... gaya vogue dia rambutnya sebijiklah... hrmmm... cuba posh bagitahu betul ke su nampak tu posh ke kembar muka posh...hehehe

Unknown said...

sue...i dah lama tak p area sana tau...sbb takde geng...kalu betoi jumpa ko hai ajer...hehe

Suriza_Eryna said...

kalo bukan tu makan kembar posh lah... bertuahnya dah jumpa kembar posh anyway memang sebijik mcm posh... memang kalo takde geng bahaya datang area su ni...

Unknown said...

sue...ko baru jumpa sorang ada 6 lagi haha.....

Franchisee Subway Bumiputra said...

Hai. Saja nak confirmkan, produk2 makanan Subway semuanya datang dari pengilang yang bersijilkan Halal. Kalau sangsi, sila minta salinan sijil dari Pengurus Restoran yang bertugas. Terima Kasih.

Unknown said...

fuhh lega...HALAL...thanks fyi