Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, May 19, 2009

Beauty Award


Thanks Era sbb selalu bagi aku award...suka sbb cantik sgt mcm yg kasi gak:-

Syarat nak terima syarat ni:
1.pastikan jantina anda perempuan - KONPOM AKU POMPUAN hahaa...yang separuh2 tak leh yer....kecuali telah menjalani operation hehe...
2.copy award n paste kat blog anda - Done dgn laju nyer...aku suker mende2 cam gini...
3.nyatakan 7 sebab kenapa anda bangga jadi perempuan - tngk apa aku nak merapu hehe kaum ADAM jgn mare yer...

7 sebab kenapa saya bangga menjadi perempuan/wanita

1. Boleh pakai baju lawa2 & mcm2 pesen....lelaki tak leh sepesen ajer...
2. Boleh pregnant..lelaki tak leh ..leh sunat ajer...
3. Boleh pakai make up ...lelaki pun bley tapi tak macho laa...
4. Senang dapat pahala kalu patuh pada suami...kuang kuang tp kalu lawan cakap somi senang lak dapat dosa
5. Leh dapat duit hantaran biler kahwin...lelaki kena bg...
6. Boleh dapat cuti bersalin 60 hari ooo....tapi lelaki dapat 2/3hari ajer...
7. Leh pakai emas ..lelaki tak leh doserrr...haram

4.pass award ni kat girlfriend aku yg cun melecun ni:-

1) Ratusiput
2) Kaseh
3) Mia
4) Eynda
5) Sya
6) Rox
7) Ieda
Amik2 jgn tak amik....yg lelain aku ingat tapi dah cukup kuota..ala korang mesti spread nyer kan....aku tgh rajin nak update...
Remarks: Pada sesiapa yg pass award ni korang akan kekal cantik sampai tua ...hahaha (yg ni aku tambah suka suki ajer)

No comments: