Klik Jangan Tak Klik

Monday, May 21, 2012

Pizza Hut Coupon ~ I'm back!!!!

Hi kawan2 semua....miss sgt dgn u all
last week mmg sibuk tul dgn training...so mmg takde masa nak blogging
balik rumah dah penat tak koser nak 
blogwalking...insyallah nanti continue balik citer "Riding" yer...
kasi warm up dulu.....

kasi u all Pizza Hut Coupon....

Pizza Hut Hot Coupon from 
21-23 May 2012,
 11am – 11pm

Coupon Details
  • RM 2 for 1 Glass of Pepsi and 1 Soup of the Day with purchase of 1 Tempura Prawn Garlic Rice
  • RM 2 for 1 Glass of Pepsi and 1 Soup of the Day with purchase of 1 Focaccia Sandwich (Tuna/Pepperoni)
  • RM 2 for 1 Glass of Pepsi and 1 Soup of the Day with purchase of 1 Cheesy Lava
Download Tempura Prawn Garlic Rice coupon
Terms and Conditions
  1. One redemption per customer per transaction.
  2. Not valid with any on-going promotions, offers or discounts.
  3. One coupon per transaction only.
  4. Valid for dine in only.
  5. Not valid in KLCC, Genting Highlands, Wangsa Maju, Sabah, Sarawak and PHD.
  6. Present coupon upon redemption/ordering.
  7. Photocopied, black & white printouts allowed.
  8. Promotion is valid while stocks last.
  9. Subject to 6% gov tax and 10% service charge.
Psst: Apsal yer balik jer dari training mesti berkobar2 nak keje bersungguh sungguh....hahaha....motivasi la sgt!!!tapi bess gak sekali sekala lepas dari bebanan keje.....

11 comments:

cha said...

haha klau pg kursus biasa kan mesti bersemngat je nk buat keje

sis dh try ke menu baru dorg?

kakcik said...

Baguslah bila balik dari kem motivasi ada semangat nak kerja. Kalau kakcik, mungkin lagi merudum semangat tu sebab masih letih. Hehehe...

Delimasari said...

mantop Posh....

norhidana said...

heheheh takpe2 kami paham kalu senyap tu ada lah keje yg perlu di bt tuh... tq2 share pizza coupon nih...

Kakzakie said...

Boleh photocopy coupon lagi... punyalah nak suruh org membeli.

rasp said...

bagus lah balik dari kursus bersemangat...
kalo tak rugi jer gi kursus :)

pizza ada meal set baru kan...
ok gak ler...tapi rasanya harus makan pizza gak baru sesuai dgn nama kedai "pizza hut" tu...

Neeza.Areef said...

no wonder x npk update pg kursus upenye..blk2 je trus ada coupon free..heheh

Rinna said...

Hmm.. bestnya.. Pizza.. Dah lama tak oder pizzahut selalu domino jerk..

lieyalatif said...

patut le sis senyap jek...rindu nak bace celoteh sis.....

tgk tu, sis ni mmg baik hati...siap bagi kupon lagi hah...nak print nieh...

ct rahani said...

lama x makan pizza.. sedapnya.. :)

Reena said...

Rindu u jugak Posh!! :) Macam mana training u, ok tak? Hehehe...

Sebelum tu nak rembat kupon dekat sini dulu.