Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, April 11, 2012

Lan Popia!!!!

Walaupun cuti satu hari jer sempena
 "Pertabalan Agong" jadiler
Apalagi JJCMlaaa
Siapa yang tinggal area Shah Alam 
mesti tau gerai popiah nikan!!!
"Lan Popia" 
Gerai ni located betul2 berdepan 
dengan restoran pelita
apa ke nama kompleks ni aku dah lupa
orang shah alam kasi tau sikit
dalam ni pun dah besss mcm2 ada
tu dia punyala ramai dok menunggu
sedap sgt ker!!
Popia goreng
popiah basah pun ada....yang penting kebersihan
aku suka peniaga camni
makan sarung tangan plastik
tak ler org geli nak beli!!
Nampak yummy
dah dua2 nampak sedap
jadinyer beli dua2 sekali
RM3....5 ketoi!!!!

Psst: Sedap sgt tu idak ler.....tapi buleh lerrrrrr


8 comments:

Cik Awin said...

kat seksyen berapa tmpt ni kak?

cha said...

tak suka popia basah. popia goreng sukala. ni kt depan bangunan apa? sacc mall ke?

Softtouch [Hanim] said...

mmg nmpka sedap..nyum nyum..sy suka popia goreng..

Mimy Hamid said...

aku dah la pentegar popiah basah...haiyooo bila nak ke shah alam pulokk

adarnadzmie said...

suka jugak mkn popia basah ni... klu yg goreng tak sgt..:)

noornazuha said...

betul betul..skang kebanyakkan peniaga suka amek makanan x guna glove/plastik..especially peniaga pasar malam....haiyooo...nak makan pun takot kan...

el said...

mmg febret popia ni
kalo sos n inti dia segar mmg maveles

Reena said...

Penah makan popia macam gini, tengok rupa dah elok je garing nya tapi rupa-rupanya bahagian dalam dah hangus. Terus rasa fobia nak beli lagik.