Klik Jangan Tak Klik

Saturday, April 7, 2012

La Primavera Wedges Yang Penting Selesa!!!


Skodeng apa tu
Mr Poposh!!!!
Skodeng my
new shoes rupanya
Taraaa!!!
"La Primavera Wedges"
laju sikit nak melangkah...kalau hi heel
jalan kena sopan santun sikit 
kang terpeleot lak
Walaupun design bese2 jer
yang penting selesa

Masa zaman muder2 dulu kasut 4 inci jalan ari2 takde hal la ni
kenalah kurangkan inci

Psst: Abaikan kaki tak berapa nak lawa...

11 comments:

el said...

el layan gak primavera ni..tp lama x beli kt situ...ada beli 1 tuk el hahahaha

mamaNoriz said...

kasut primavera ni boleh tahan mahal kan...

tpi mmg cantik Posh pilih, sama lah taste kite :)

ummiarissa said...

yang penting selesa di kaki sendiri ye tak...hitam juga menawan..

ieda said...

cantik dan kemas beb .. ;)

Mimy Hamid said...

kategori tinggi jugak tu posh...aku tapak flat je tau

Cik nunu said...

Sis..nk alamat..nk send kad..;)

Neeza.Areef said...

x kesah brand apa asal selesa kan..

Reena said...

I dekat opis je pakai hi-heel tu pun ngelat nak jalan banyak-banyak dalam opis sebab takut lenguh. Hehehe...

Tapi ikutkan lebih selesa pakai kasut macam u ni. Selalu beli brand Hush Puppies.

Ingat nak rembat satu lah.

syanasaid said...

skrg aku pn lg suke wedges
lagi selesa

SURIA AMANDA said...

yesza..sgt simple..janji sedap pakai dan jalan boleh laju jer kan...hig heel ok but sakit belakang noks..

Softtouch [Hanim] said...

sy pun suka pakai wedges skrg...xlah tkut bila nk bjalan bbnading ngan pakai heels