Klik Jangan Tak Klik

Thursday, March 1, 2012

Beriyani Jumaat Ajer Lain Hari Tutup!!!

Hari Jumaat jer ada taw
"Nasi Beriyani Gam"
Orginial Johor mari....

This makan place pun
 introduce by MrY collegue
(kawan tmpt keje Mr nyer business khas utk yg solat jumaat kat situ)
terletak betul2 depan
Masjid PJ
berdekatan dgn Assunta Hospital
nama mesjid tu tak ingatla pulak...

Pilihan apa lauk aku tak ingat...
tp u all patutnyer cuba ayam beriani terbaek!!!!
rempah ratusnyer terasa
tp kedai makan ni betul2 kat kawasan perumahan

My fav mmg beriyani johor kurang sikit beriyani mamak
suker nasi "kering" aka seroi
Apa pilihan lunch utk hari ni yer...
selamat solat jumaat
jgn ponteng taw!!!
nanti keluar ekor monyet...

Psst: Katanya nak bukak restoran...entah bila...tp mmg sedap dan layanan pun mesra!!!

10 comments:

cha said...

tengok pn mmg mcm sedap. terliur la arghhh

Neeza.Areef said...

bariani ayamm..sedapnyee...terus lapo gila2

lieyalatif said...

pergh sis...pagi2 dah buat org meroyan nie....dah lame tak pekena nasi beriani pior johor nie.....pilihan lieya semestinye set kambing heheeheh

Cho Zila said...

kedaini macam sebelahjerkan tak payah seberang jalankan.. selalupun dari pagi ramai orang kedaini...

adarnadzmie said...

alahai sodapnya posh... rasa kat tekak ni...:)

.: mama lynn :. said...

sure sedap.....

atty's said...

kalau kat bangi ni kty suka nasi beriani restoren anje..ni yg rasa nak makan nasi beriani je nie

syanasaid said...

beb, aku da la tgh lapar ni
haaiishhhh
sedap nye dpt mkn nasi

el said...

el teringin beno nak mkn nasi beriyani gam johore mali..ntah bila leh dpt rasa...aii lapo lak tgk lama2 nasi beriyani nie plak hahaha

mamaNoriz said...

mesti mahal kan ni...