Klik Jangan Tak Klik

Friday, January 20, 2012

Contact Lense FreshKon Sparkling Blue ~ Syarat wajib sebelum dimakeover

Kalau nak kasi makeover lagi dabommmm!!!!
antara syarat wajib yg harus dipenuhi ialah 
pakai contact lense dulu yer
Karang ko dah mekap sakan 
 baru nak pakai contact lense 
payah.. nanti tercomot ker kan leceh
So nak senang pakai ler dari rumah sebelum nak pi makeover

Aku cam bese tetap setia kasih dgn brand ni...tingin gak nak pakai brand lain
tapi entahla balik2 aku pakai brand
"FreshKon"
gak
cuma tukar2 kaler jer...lagi pun murah harga promo
RM39.90 jer oklaaa kan aku tengok tempat lain pun 
RM50...yg tak bessnyer for 1 month disposable
jeng...jeng....jeng
makeover sedang berjalan... apa2 mekap pun bahagian mata mesti 
kena fokus lebey...
nak2 mata tak berapa besar cam aku ni
Leh ler nampak mata lagi cumilkan... tirgoda tak...hahaha
Cak!!!
main cak2 ler pulak......nanti sambung lagi pasal makeover.... 
hairstyle tu aku tunjuk sikit jela yer....

Psst:Sukala pakai contact lense kaler "Sparkling blue" nampak mata lagi menyerlah....cuma kalau yg tak bese cam aku ni akan rasa cam terang sgt...

11 comments:

Mimy Hamid said...

wow posh mata terserlah..aku kawen hari tu mmg nak beli sparkling blue..laris habis di pasaran..pakai kelabu..tak baper serlah sangat

Rinna said...

Cantik gak kaler Sparkling blue tuh sesuai sgt.. :)

lieyalatif said...

wah...cantik sis....bersinar2 nampak mate tu....dgn bulu mate pelesu lagiiii...mmg cantik!

el said...

wow menarik tu sparking blue...
rs2 kalo el pki cantek x..ngan kulit gelap lagi..mau org gelakkan hahahah x padan nok....

glem abis mata posh...fewittt

matahati-aishahazhar said...

cantik... nampak mata tu segar je..

Cik Lily Putih said...

aku tak leh pakai yang kaler coz mahal sangat nak beli lah. now yg sekarang ni pakai yg biasa berpwer kahkahkaha

kurus said...

wah cantik
aku x pernah cuba lagi fresh kon nie
hurmmm ;)

Unknown said...

woushh,

mmg lawo!

tapi tmpat sya jual freshkon ni cuma rm35 je...lagi murah lak...hihi

ct rahani said...

cantik.. x penah guna contact lens.. x berani benonya.. huhu..

Anis Azalea said...

dah lama tak pakai kaler2 lens.cantikla pulok..harga pun murah tu

rasp said...

uishhhh mmg terserlah lah mata u tu sis...
nak try gak aaa bebila....