Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, October 5, 2011

Umur saya 5 tahun laaaaa~ muda lagi hokey!!!

Ada blogger yang ingat Mr Poposh ni dah tua....

Meh mummy dia nak menjawab bg pihak Mr poposh
mcm press conference pulek!!!

Punyala kacak!!!

Mantap!!!

Comel lagi...
camni dikatakan tua!!!tak sesuai....

Muda lg Mr Poposh ni baru jer 5 tahun....kucingkan jangka hayat 17 tahun
lahir pada 29th May 2007
cuma badan jer besar orang ingat umur dah terlebih sudah!!!
mcm manusia gakkan..kalau badan terlebih sudah mesti org ingat umur dah lebih

Kanak2 riang lagi ni....kalau ada tetamu mmg jadi tumpuan
tak habis2 org akan tanya
"makan apa ni"
jenuh aku nak menjawab makan "brand" apa
nanti aku buat entry dia makan brand apa yer....

Psst: Dialah peneman dikala kesunyian......



21 comments:

YanaMIB said...

hihi kesian poposh org ingt dia dh tua =P

Deqna said...

memang sihatlah mr. poposh ni.. bertuah dia punya tuan yg pandai jaga dia... dah 5 tahun yer.. single ker dah berpunya? hehe

el said...

mmg kacak Mr. Poposh ni..xmo kasi teman ke posh :)

LydSunshine said...

Poposh ni mcm kucing saya jugak. Namanya Pu.

http://lydsunshine.blogspot.com/2011/09/kucing-saya.html

lieyalatif said...

loooo baru 5 tahun yeak sis....ala2 macho mcm dah dewasa gitu he he he...

ye la sis, pi le dptkan teman....sian die sorang2 kesepian tu heheeheh

Suara Kalbu said...

Masya Allah comelnya dia.
Meh sini nak gigit idung dia ...

Tak sabar tunggu entry makan brand apa ni

Eryati said...

olololo..poposh nampak tua la...padahal baru 5 tahun..huhuhu...mesti kasi awet muda ni

Asyiqin Abd Rahim said...

Comelnyaaaa kucing :D

Mimy Hamid said...

mata dia ni booolat tu nampak gebu comel...aku geram posh...alahai ngade la tu jadi tumpuan....mensti muka mengade...auww geramnya

Rinna said...

Comel Mr Poposh..gebu tgk..:))

Dee said...

hihihi...ingatkan dah tua...sorry ye poposh yg handsome..

ieda said...

kira sedang2 ajeee umurnyaaaaaaaa
memang tgh mantops2 nieee :)

ct rahani said...

comelnya mr poposh nih.. tembam giler.. msti besh ni kalau dpt peluk.. huhu.. sy pun minat gak kucing tp x brp minat kalau nk membela..

BENA said...

eeeee besau la kucing nih . kite xtau tgk kalo tua ke mude. heheeh ;)

Muhammad Burn said...

5 taun tu agk tua sebenarnya, dah boleh jd abg long kwsan. hehe... sy bela kucing x pnah lbh 7 taun...

Cik Ina Do Do Cheng said...

poposh amboi nama lebih kurang dia gak posh. comel , kaler bulu cantik.

azrinna said...

Comelnya poposh...

SURIA AMANDA said...

ya allah...debabnya....geram la along tgok...

SayeZahidahadi said...

Besarnyeeee kucinggg!

mamaNoriz said...

nama kucing pun enteprem nama tuan ek...

hahaha

sedondon lak warna dgn sofa ;)

NUNU EERA said...

poposh tembam giler, okkey..! muah utk die..