Klik Jangan Tak Klik

Monday, September 26, 2011

Penghujung Raya~jamu satelaaa

Sedar tak sedar nak habis raya dah kan...tinggal baper hari je lagi

Tapi la ni dah tak kesah...habis raya pun still ada
"open house"

Kalu takde kuih raya pun tetamu yang datang mesti kena ada hidangan
walaupun tak masak beria2
janji ada makan2kan

Menu2 yang dihidangkan....

Satay special...sate Melly
"kuah kicap"

Potluck la pulak.....Cik Lyn bawak bihun goreng punyalah banyak....
Lyn ni kalau datang mmg takkan tangan kosong
ada jer yang dibawanya....

Kek pisang....

Cookies "famous amos"...kuih raya kan dah habiss

Buah anggur

Inilah tetamunya...lyn & Zaidi...

Thanks sbb sudi dtg....korang mmg bess..patutnyer nak karaoke...
tp laki dia night shiftla pulak...


Psst: Kenapa yer ada bnyk makanan...sbb kunun2nya ada ramai yang datang sekali hampeh!!!



11 comments:

-oP_ida- said...

mcm-mcm ada......bihun tuh nampak sOdap ^__^

lieyalatif said...

fuh sis...mmg bekenan tgk sate melly tu....lain dari yg lain yeak...tingin plak nak merasenyer....

amboi sis, hidang biskut famos amous tu....kalo lieya yg jadi tetamu, tak bangun2 leee dari meja jawabnye dok balun biskut sedap tu eheheeheh

Niza Romli said...

wah..bagus. Jamu kawan2 makan :)

Mr feckry said...

sate tu sedap je wa rase

Rabiatun Adawyah said...

assalamualaikum...salam kenal..meriahnyer..best sate! :)

CT NoArIzAh ArIs said...

Tang satay tu yg x leh tahan tu...ngancam !!

tiefazatie said...

pelik sate itu..hee

Isteri Encek Bard said...

makin ujung raya makin banyak open house kannnn

Rinna said...

1st taim tau pasal satey melly tuh nampak sedap..hmm..makan plak ngan meehon gitu.. :)

Mimy Hamid said...

that y posh ...kalau org betul nak beraya je kita jemput..kadnag mulut je nak dtg tp tak dtg pun...membazir

Azmiezas said...

sate kuah kicap tu nmpak sedap..