Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, September 20, 2011

Aksi Mr Poposh ~ kenduri tahlil

Gambo aku takde sangat
Aku tayang gambo Mr Poposh dululah yer

Mr Poposh pun mengedixla bila semua manjakan dia

Macam2 aksila dia....kucing paling suka kalau gambonyer diambil

heboh guess dok tanya....makan apa dia ni...sampai jadi besau lagu ni...
padahal depa tak tahu makan bercatu ni
hanya satu scoop dua kali sehari jer...

kebesaran terserlah!!!!!!

Memang cam anak rimaukan geram jer aku tengok

tayang choker dia yang bling2 tu....nak letak
Mr Poposh panjang sgt letak jerlaposh.....male tapi gedik nak gak letak "hello kitty"

Ini pun dah selesai kenduri ...baru keluarkan dari bilik....
Mr Poposh mmg good boy tak
ngacau tapi takut budak2 dok buli Mr Poposh



Psst: Cantekkan pakai DSLR....kalau ada ongkos mau aku rembat satu ....insyallah kena "rembat" gak ni...

10 comments:

Phat said...

geram je tgk poposh tu

Dee said...

brp umur dia dah ye posh? tua jugak dah kan..

el said...

alololo geram aku tgkkkk
hello kitty yg x tahan tu hehehehe

psttt nak rembat gak dslr nti...kalo ada rezeki hehehe

Mimy Hamid said...

kalau aku pun konpom nak tumpu pada poposh..sebab aku suka kucing...kalau boleh nak mengomol

Bitt (double IS) said...

habess anak2 ku cium2 skrin nehhh...ahahhaha

Eri-chan said...

makin gemok lak budak poposh ni

Lady of Leisure said...

hehehe debabnya poposh, geram tengok dia.. comel n macho! si arri pun makin debab perut gendut hihi

mummysyafie said...

semakin sihat Mr Poposh ni..

Mama Gee said...

geram tgk bulu poposh ni...
rs nk gomol2 jek dia!

Izan said...

ya allah... giller besar kucing ko ni. geramnya.....