Klik Jangan Tak Klik

Friday, August 19, 2011

RM1 baru habisssssssss!!!!!!!!!!!!!

Tadi baru jer pi ke Bank RIMAUUUUU
elok2 nak tukar duit
raya

Tetiba ternampak note
lebih kurang camnila ayatnyer

HARAP MAKLUM
untuk penukaran duit raya
akan bermula pada 16/8/2011


Happyla dah buleh tukar duit rayakan
tetiba ada tulisan cinonet pulak

RM1 ~ Kehabisan stock
RM5 ~ Note lama


Takper2 tak putus asa pi lak tanya kat teller
dia leh jawab dgn muka toyer
RM1 dah habis....RM5 hengget tak tahulah ada ke tak
hangennyer aku satu badan
Siap buleh jawab takkan ada stock baru lagi

Heeiii agak2la dulu baru jer berapa hari ni
kalau aku datang hujung2 tu patutlakan habiss.

peliklaa dulu aku keje bank kalau habis siap boleh buat order
dari Bank Negara lagi

Mmg service bank rimau ni cam hare***
pa akal jer gaji masuk situ kalau tak tak kosernyer aku nak pi situ

Takperlah skrg ni tgh gamble tanya member kot2 branch lain ada tak
tak pun kalau takde cuba lak dgn bank lain

bukannya mintak duit nak tukar...
mestila nak duit baru...barulah feeling2 rayakan...
mmg la orang akan kata duit lama ke baru sama jer
duit jugakkan...
Sabor jelah

Psst:So korang tak yah ler nak ke Bank Rimau kat sebelah MPPJ tu bikin panas confirm dah singgit mmg takde stock



11 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

alamak..aku pun lum tukar duit lagi nie...baru jerk pesan ngan member mintak dia tolong tukarkan..xtaw la ada ke x..duit baru..huhuhuh

DaZzlingLilLy said...

haiyooo..cepatnya habis..kita tak tukar pn lagi

Unknown said...

tak pe la..
duit raya untuk saya tak de singgit bagi je satos..
ejekekekek

anis said...

Office sy booking dulu seminggu puasa kat bank rimau semalam baru dpt, rm1 baru rm5 note lama juga.

Softtouch [Hanim] said...

sy minta tlg abg sy tukarkan duit sbb dia keje bank..xtaulah ade ke x sis..

ratusiput said...

aku kirim kawan ayah aku...dia book ngan kawan dia keje bnk rimau gak...aku pun tuko rm1 je sme...hihi..

rasp said...

me minta my SIL tukarkan...
dia keje bank tapi bukan bank rimauuu...
hopefully ada ler...

el said...

riso gak nieh
isnin ni baru nak g tuko
hope2 ada lg lah...

mummysyafie said...

la..dah abis ke? tak tukar lagi pun.

Dee said...

dee tukar ngan geng bank negara..hehehe..

Mimy Hamid said...

baru nak tukar hr ni ...br dpt gaji kan..hrp bank bawah opis aku ni ada lah duit singgit...